Ømt nede i magen?

Kris93

Andre møte med forumet
Jeg hatt en del vondt/ømt i nedre del av magen på venstre side den siste uken, som regel på kvelden. Er det noen andre som har hatt det slik? Noen som vet om det er normalt. Det gjør meg litt nervøs, men samtidig lurer jeg på om det kan være et tegn på baby eller livmor som vokser. Håper at det ikke er noe farlig i hvert fall ❤️
 
Jeg har det likt. Syns det er ubehagelig. Men på UL i går hadde bebis det bare fint :) jeg tror at buksene jeg bruker er for trange over magen og. Så på mandag skal det shoppes bukser!!
 
Høres helt vanlig ut for meg iallfall - er sånn rett som det er her. Kjennes som det er pga livmor som vokser og bevegelse der nede rett og slett...
 
Er litt skummel følelse.
Det er vanskelig å assosiere ubehag med noe positivt .. Hos meg er det som mensen smerter og litt sviing ved blæren liksom.. Merkelig og litt ubehagelig.. Men normalt
 
Tusen takk for svar Nå føler jeg meg litt mer lettet Er ikke kjekt å gå rundt med usikkerhet. Heldigvis har jeg det også bare mest på kvelden, så det er ikke hele tiden slik, så tar det som positivt :)
 
Jeg kan også ha det på kvelden, nesten litt som voksesmerter i magen. Vanskelig å forklare. Tenker det er normalt :)
 
Back
Topp