Ømme ribbein

FEB96

Blir kjent med forumet
Hei xsmile3
Er det noen her som har opplevd en helt grusom smerte i ribbeina?:anyone

Er idag 37+6 og var i går på kontroll hos legen. Var beskyttet før hadde flere syndromer på svangerskapsforgiftning. Var heldigvis ingen tegn til det på urin og blodtrykket, men smertene i ribbeina blir bare værre og værre!

Kjennes nesten ut som dem er forstuet eller knekt. Ingenting er behagelig og tårene triller av smerte ofte gjennom dagen! Blir noen lange dager frem til termin om dette bare er smerter fra de indre organer som moses:smiley-angry017
 
Hei xsmile3
Er det noen her som har opplevd en helt grusom smerte i ribbeina?:anyone

Er idag 37+6 og var i går på kontroll hos legen. Var beskyttet før hadde flere syndromer på svangerskapsforgiftning. Var heldigvis ingen tegn til det på urin og blodtrykket, men smertene i ribbeina blir bare værre og værre!

Kjennes nesten ut som dem er forstuet eller knekt. Ingenting er behagelig og tårene triller av smerte ofte gjennom dagen! Blir noen lange dager frem til termin om dette bare er smerter fra de indre organer som moses:smiley-angry017
Er det på begge sider? Sparker babyen mye opp i dem? Det er jo ikke umulig at det er forstuelse eller at det er et knekt ribben. Kjenner flere som har knekt ribben av forkjølelse, ved kraftig hoste, som ikke har vært gravide da.
Jeg får veldig vondt i ribbena på ene siden når jeg har lagt for lenge i en viss stilling, men det går over fort hos meg, så ikke likt som hos deg.
 
Er det på begge sider? Sparker babyen mye opp i dem? Det er jo ikke umulig at det er forstuelse eller at det er et knekt ribben. Kjenner flere som har knekt ribben av forkjølelse, ved kraftig hoste, som ikke har vært gravide da.
Jeg får veldig vondt i ribbena på ene siden når jeg har lagt for lenge i en viss stilling, men det går over fort hos meg, så ikke likt som hos deg.
Er på begge sidene, og har siden fredag blitt gradvis værre. Og i går kveld ble det helt jævlig. Ringte føden idag før han sparker ikke så mye opp mot ribbeina, og har verken hoste eller lignende.

Skulle prøve Paracet først også måtte jeg ringe tilbake om det ikke hjelper. Så får vi se om de tar mæ inn, før føler ikke Paracet hjelper:dead:
 
Baby sparker opp i de, men ikke fått noe vedvarende smerte.
 
Får ofte veldig trykk/vondt i ribbeina når jeg sitter. Rumpa hans ligger rett under ribbein på høyre siden, og hvis han ikke er interessert i å snu litt på seg når jeg setter meg kan det bli ganske vondt :p
 
Får ofte veldig trykk/vondt i ribbeina når jeg sitter. Rumpa hans ligger rett under ribbein på høyre siden, og hvis han ikke er interessert i å snu litt på seg når jeg setter meg kan det bli ganske vondt :p
Samme her! Bare at jeg kjenner det på venstresiden + at jeg får noen spark på høyresiden i ny og ne:hilarious:
 
Eg har en rumpe under ribbeina, et kne på høyre side. Konstant vondt :hilarious:
 
Jeg og har rumpe under ribbeina og et kne eller annet hardt og vondt på høgre side. Tror jeg har blåmerke på innsiden :shifty:
 
Kan melde om at å ha et hode som presser ved ribbeina heller ikke er veldig behagelig. :rolleyes:
 
Back
Topp