Ømme pupper!

A-40289648

Andre møte med forumet
Hei!
Er 8+6 idag å ømheten i puppene begynner endelig å gå over:happy090 Men nå har kvalmen satt inn for fult, går og er uggen hele tiden:knegg:
Når gikk ømheten over for dere? Regner med det ikke er bekymringsfult at det begynner å gå over når jeg snart er i uke 10??
Var forsåvidt på ul igår og alt så fint og flott ut, men en ny bekymring popper opp ganske så fort :blackeye::happy:

Det samme lurer jeg på! Jeg er 8+4 i dag, og merket at puppene begynner å bli mindre ømme nå… Synes det er litt skummelt pga. ømme pupper er egentlig det eneste symptomet jeg har hatt :(

I første svangerskap og denne gangen hadde jeg kun antydning til ømme pupper frem til uke 7

Jeg er 7+0 og hatt ømme pupper siden starten.. Tror det er normalt at det avtar ja

Er 8+1 nå, og ømheten har avtatt, men er der innimellom fortsatt. Var i uke 6 det var ordentlig "ille" da de vokste en del den uken, også begynte det å avta igjen. Kvalmen er her for fullt fortsatt, så føler meg overhodet ikke bekymret for at ømheten har avtatt. Men kunne tenkt meg at det var motsatt, og kvalmen som avtok :happy090

Hei!
Er 8+6 idag å ømheten i puppene begynner endelig å gå over:happy090 Men nå har kvalmen satt inn for fult, går og er uggen hele tiden:knegg:
Når gikk ømheten over for dere? Regner med det ikke er bekymringsfult at det begynner å gå over når jeg snart er i uke 10??
Var forsåvidt på ul igår og alt så fint og flott ut, men en ny bekymring popper opp ganske så fort :blackeye::happy:
Kommer og går her, er u 10+1 og i dag kom det tilbake har vert konstant kvalm og trøtt siden uke 7 da, 3 laaange uker :hungover:

Puppene har vært litt av og på ømme siden positiv test, nesten før positiv test. Men ikke merkbart større, men så våkna jeg forrige helg, og hva søren??? Puppene som ikke en gang fylte en B cup satt som støpt inni C-cup :love7 helt vanlig, men eks ved første svangerskap var puppene på denne størrelsen allerede ibuke 5-6. Mens nå har de venta til uke 10 ca. Har savna de helt ærlig :laughing002 hilsen myggstikk puppene

Back
Topp