ØMME pupper

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Mener de var ømme i starten med de to andre også, og også i sommer,men nå var de SINNSYKT ømme.. er kjempeglad for at jeg får symptomer på graviditeten altså, men må er det vondt med både bh og tshorte.. men kan da ikke gå rundt uten heller?! :confused013
 
Puppene mine begynner også å bli ømme nå :) Har kommet sent de andre gangene.
 
Føler den! Er akkurat som å være tilbake i puberteten der de er såre hele tiden. Hadde ikke det slik sist svangerskap (som jeg kan huske:p)
 
Jeg er ikke sånn skikkelig øm, men kjenner de mer enn vanlig :hilarious:
 
Sorry er ikke svar på spm ditt men er det vanlig å ikke ha ømme pupper når jeg er 4+6? Føler de fleste har det :s
 
Sorry er ikke svar på spm ditt men er det vanlig å ikke ha ømme pupper når jeg er 4+6? Føler de fleste har det :s
Det er nok forskjellig det også. Mine er ikke så ømme nå som de var tidligere.. er 6+3 idag.
 
Tror ikke mine var så ømme med første, nå ammet jeg sistemann så lenge og var så vant til melkespreng lenge osv., så relativt ømme mine også nå allerede.
 
Jeg veksler sånn mellom å ha superømme pupper, forså å ikke være ømme. I dag er det helt ille igjen:wacky:
 
Jeg veksler veldig jeg også.. Noen dager merker jeg ingenting♡
 
Dette er 8 gang jeg er gravid og første gang puppene er så intense..
merket det ganske tidlig men tenkte at det var sikkert pga de nye bh-ene jeg hadde kjøpt
 
Sorry er ikke svar på spm ditt men er det vanlig å ikke ha ømme pupper når jeg er 4+6? Føler de fleste har det :s
Mine begynner så vidt å bli litt ømme på brystknoppene, men for alt jeg vet kan det dreie seg om at jeg ammer mellomste enda. Jeg er litt over 6 fullgåtte
 
Back
Topp