Ømme pupper?

rmop89

Flørter med forumet
Har alle her ømme pupper hele tiden/ikke fått det ennå eller har det til og fra? Her er det sånn litt av og på så lurer på hva aom er vanlig :) skulle hatt mensen i dag men ingen tegn :D Vil vente litt med å teste pga litt ustabil syklus :)
 
Er på vei inn i 5 svangerskapsuke og har allerede hatt kjempeømme pupper i noe som føles som en evighet. Bøyer jeg meg, går litt raskt, går i trapper, er noen borti eller jeg bare skal ta av/på bh er det sykt vondt. Veldig vondt.
 
Min erfaring er ikke ømme, men vonde pupper!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Jeg har skikkelig ømme og vonde pupper. Vondt p få dusjstrålen på f.eks. Var ømme pupper som gjorde at jeg først fikk mistanke om graviditeten.
 
Har alle her ømme pupper hele tiden/ikke fått det ennå eller har det til og fra? Her er det sånn litt av og på så lurer på hva aom er vanlig :) skulle hatt mensen i dag men ingen tegn :D Vil vente litt med å teste pga litt ustabil syklus :)

Her er det til og fra:) kjenner det om morgenen og ettermiddagen/kvelden.
 
Mine er litt fra og til :) den høyre er øm/vond hele tiden. Den andre d kan være ganske ok et par dager, men plutselig øm igjen. Nå er det brystvortebe som er verst!!
 
Var ømme pupper som fikk meg til å ta en test for å sjekke om jeg var gravid :) De er fortsatt ganske ømme og brystvortene har også begynt å bli det.. Er vel 4+6 ca. nå :)
 
Er litt øm, men ikke sånn at det plager meg enda, men det kommer vel :p hadde det sist hvertfall!
 
For å si det sånn, jeg er gift med en skikkelig puppegutt, han har fått huden full så fort han sneier borti - både med og uten vilje.... så ømme er årets underdrivelse! Å jeg er bare 4+4
 
Har bare periodevis ømme pupper. Men kjenner det innimellom
 
Ikke vonde pupper i det hele tatt her denne gangen.
 
Innimellom.. Men ikke så veldig ømme.. Dog så er de veldig varme. Kjennes av og til som om de står i fyr og flamme :p
 
Back
Topp