Ømme pupper

veslefrik

Flørter med forumet
Jeg er 13 uker og har ikke fått ømme pupper før nå i dag!?!?! Er det fler som får det så seint? Trodde det var noe som kom tidlig, og ga seg rundt denne tid :S
 
Uff, de har jeg hatt vondt i i mange uker nå... håper det gir seg litt snart.
 
Er faktisk på bedringens vei her...
 
Jeg er 13 uker og har ikke fått ømme pupper før nå i dag!?!?! Er det fler som får det så seint? Trodde det var noe som kom tidlig, og ga seg rundt denne tid :S
Samme her... Har alltid før når jeg har vært gravid fått ømme pupper tidlig,men denne gangen har de begynt å bli ømme se siste dagene... Er nå 10+5.... Å merker nå at de begynner p vokse!:-/ de trenger ikke bli så mye større tenker jeg siden jeg i utgangspunktet har 70 DD/E.... Husker sist så var jo puppene større en hodet mitt:-/ ikke bra!
 
Jeg har ikke så store fra før av, og etter å hs ammet 2barn, så er de ganske "slaskete" :p så jeg jubler over at de fylles opp :) virkelig! Hehe... Men synst bare det var då rart at det kom så seint denne gangen... - godt å høre at jeg ikke er alene med det da ;)
 
Har ikke hatt ømme pupper i det hele tatt, og ikke nå heller :) kanskje det kommer sent på meg og? :)
 
Jeg har hatt ømme flere uker allerede. Synes det begynner å roe seg litt nå. De har vokst litt, kanskje 1 str. eller noe sånt! Og skikkelig nett av blodårer!
 
Back
Topp