Ømme pupper med progynova

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Nå er vi på runde tre med progynova, og jeg har fått så sykt ømme pupper! Kan ikke huske at det har vært sånn de siste gangene. Hvorfor får man det? Det er vel østrogen? Eller? I tillegg har jeg kjent noen «smerter» i høyre eggstokkish, så er livredd spontan eggløsning.. Er på cd 10 idag.
 
Jeg bruker vivelleDot (østrogenplaster) og har det samme som deg. Kan ikke huske at jeg reagerte sånn sist. Har i tillegg mensmurringer og vondt i korsryggen. Bestilte time til en ekstra UL i morgen så jeg får sjekket det ut. Skal egentlig ikke ha kontroll før fredag, men...
 
Jeg også. Kan heller ikke huske det fra tidligere. Godt å høre at dere har det også, for et lite øyeblikk vurderte jeg om jeg burde få sjekket puppene
 
Jeg er ferdig med første brett og fikk ømme pupper i går. Skal gå 8 dager til på progynova.
Jeg er på CD32, så kan godt være jeg får et lite besøk av TR. Hadde håpet å slippe det :sour:
 
Det er merkelig altså.. Trodde jo det var progesteron som gjorde at man får ømme pupper, og det begynner man jo ikke på før like før innsett o_O
 
Det er merkelig altså.. Trodde jo det var progesteron som gjorde at man får ømme pupper, og det begynner man jo ikke på før like før innsett o_O
Aner ikke hva jeg før ømme pupper av, men noe er det
 
Var på UL i dag og alt så fint ut. Så da er nok alt bare bivirkninger. Har hatt EL smerter og slim så var helt sikker på at jeg hadde hatt EL, men heldigvis ikke:)
 
Back
Topp