Ømme pupper av Crinone...

Rosa på ball

Glad i forumet
Jeg har ømme pupper og startet på fredag, og det er jo selvfølgelig av Crinone. Har dere ømme pupper hele tiden? Jeg kjenner det stort sett bare på kvelden.. I går var brystvortene også såre, men da jeg våknet på morgenen i dag merket jeg ingenting til noe. I dag har jeg heller ikke merket noe "strekk i magen"..

Uff, jeg blir gal!!!!!!!!!!!![:'(]

når jeg gikk på crinonen så hadde jeg ømme pupper fra dag 1, og var sinsykt trøtt. Nå går jeg på progestan og kjenner ingenting...rart at det er så forskjell

Første runde med crinone hadde jeg, men med IVF nr 2 som jeg ble gravid hadde jeg ikke. Og jeg brukte selvsagt crinone begge gangene, tja hva skal jeg si til det da[&:]

Ikke annet å si enn at man bare må vente og se, ingen symptomer er like og alt kan være forskjellig fra gang til gang.. Det som gjør meg gal[:'(][:D] 

Har fått en 50% sykemelding nå, jammen bra for denne uka kjenner jeg kommer til å bli pyton.. Aldri opplevd å være så psykisk sliten. I dag var jeg småkvalm og har også hatt vondt i puppene helt fra morgenen av.. Har INGEN forhåpninger, men klarer ikke la være å tenke på "tenk om det skulle klaffe" osv. [:)] Jaja, frem med tuben med tålmodighetskrem...........

Jeg har osgå veldig ømme pupper, også mest på kvelden. Noen dager har det vært så inntenst at jeg ikke har klart å ha på  meg dyna!! he he.... kan bli sprø av denne perioden[&:]

hadde vondt eller var ømm fra dag 1, til positiv test og til noen dager etter at eg mistet en uke etter positiv test...

det er helt pyton[:'(]

Back
Topp