Ømme brystvorter

Får prøve det og gi den en sjanse til da :)
Pass på sengetøyet...
Lrp cicaplast gel kan nok være en ikke klissete løsning. Den ligner litt på den jeg bruker med silikon, bare at jeg bruker en dyr sak, dermalogica barrier repair.

Pass på sengetøyet...
Lrp cicaplast gel kan nok være en ikke klissete løsning. Den ligner litt på den jeg bruker med silikon, bare at jeg bruker en dyr sak, dermalogica barrier repair.
Ja, tenkte litt på det. Når den setter flekker på klær som ikke går bort i vanlig vask, så er det jo fare for at det ikke går bort fra sengetøy også :shifty:
Takk for tips! Skal prøves ut :)

Ja, tenkte litt på det. Når den setter flekker på klær som ikke går bort i vanlig vask, så er det jo fare for at det ikke går bort fra sengetøy også :shifty:
Takk for tips! Skal prøves ut :)
Ja det er fettstoffene som gjør det...
Finnes mange alternativer, men litt individuelt hva som fungerer best.
Sku gjerne vist deg, men litt langt å dra for apoteket "mitt".

Dersom du ikke vil flekker på klærne kan du kjøpe billige ammeinnlegg. Trenger jo ikke å skifte dem ut like ofte som under amming, så det vil ikke bli store utgiften.

Jeg har også veldig ømme brystvorter. Men det varierer litt. Noen ganger er det helt forferdelig, mens plutselig er det en periode hvor det ikke er vondt lenger..

Ømme brystvorter her også [emoji137]
Ammer fremdeles kommende storebror på kveld/natt og det er ganske(!) ubehagelig i det han skal ta tak[emoji33] Venter på at det skal gi seg, men det virker ikke som det kommer til å skje[emoji57][emoji28]

Først nå har jeg fått ømme brystvorter. Og brystene er så store at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av de [emoji38][emoji30]

Back
Topp