Ømme brystvorter

Jeasta

Betatt av forumet
Jeg er bare 5 dpo men jeg har så forferdelig ømme brystvorter. Flere som kjenner på dette?

Håper det sitter en liten spire snart :D

Jeg er bare 5 dpo men jeg har så forferdelig ømme brystvorter. Flere som kjenner på dette?

Håper det sitter en liten spire snart :D
Tror også eg er ca 5dpo ;) her har jeg ømme bryst vorter, generelt ømme bryst, mens smerter og vondt i kors ryggen :p men det hadde jeg også hele sist periode etter el også. Men så tok det tid før kropp og psyken forsto at vi hadde mistet og kroppen ville ikke omstille seg helt. Tok tid før mensen kom tilbake. Om dette er ett godt tegn at det er tilbake eller om det er slik kroppen min har blitt etter el er ferdig det vet jeg ikke :p har trua på at for andre som ikke er vant med ømme bryst er det ett godt tegn ;)

Har til vanlig ikke noe problem med brystene, men nå er det vondt i brystvortene og brystene føles tunge. Fortsatt en del dager til vi kan teste positivt men håper det kommer flere symptomer :))

Har til vanlig ikke noe problem med brystene, men nå er det vondt i brystvortene og brystene føles tunge. Fortsatt en del dager til vi kan teste positivt men håper det kommer flere symptomer :))
He he ja viktig å ha trua. Merket det mer med første barnet. Det er over elleve år siden :p det var så utrolig vondt. Dusje eller å bare komme borti dem. Etter det har eg jo fått fire til å blitt mer herdet tro eg ;) å hadde Vært fantastisk med ett symptom fritt svangerskap da:p he he. Jeg er den som spyr i ni måneder å får migrene.

Får somregel vonde brystvorter rett etter el frem til mens.
Dette varierer mer eller mindre..Denne mnd har jeg kjent det veldig godt.. og kjertlene har blitt vonde til og med..brystene føles større.

Jeg er muligens 3 dpo, og har kjent på at spesielt den ene puppen er øm og vond i et par dager nå.

Jeg er ikke vant til ømme pupper mellom EL og mens, og ømme pupper som gravid har ikke oppstått før uka etter positiv test, så dette er merkelige greier.

3 dpo (eller 5 for deres del) har jo uansett ikke det vi kjenner noe med en eventuell spire å gjøre, egget må feste seg før kroppen i det hele tatt vet at en baby er på vei, og før den tid kan den jo ikke fortelle oss det heller, men spennende er det nå uansett.

Veldig spennende er det. :) Er det ikke 6 dpo egget fester seg? Har googla litt, og de fleste stedene så står det ømme bryster rundt 5 dpo. Lange dager frem til testing :)

Back
Topp