Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Først nå har jeg fått ømme bryster. er 18+4... Hadde melk i puppenen når jeg ble gravid så det kan jo ha noe med den seine ømmeheten. Har også gått opp en cup str.
Flere som ble seint ømme?
Det samme skjer her, men litt tidligere enn for deg. Startet for ca 1 uke siden og da var jeg 15+6. forrige gang var jeg kjempeøm allerede fra starten, så har ventet litt på det, men ble veldig overrasket over hvor ømme de er nå!Først nå har jeg fått ømme bryster. er 18+4... Hadde melk i puppenen når jeg ble gravid så det kan jo ha noe med den seine ømmeheten. Har også gått opp en cup str.
Flere som ble seint ømme?
Det samme skjer her, men litt tidligere enn for deg. Startet for ca 1 uke siden og da var jeg 15+6. forrige gang var jeg kjempeøm allerede fra starten, så har ventet litt på det, men ble veldig overrasket over hvor ømme de er nå!
Jeg hadde også fortsatt melk da jeg ble gravid, mulig det har noe med det å gjøre ja!
Melka endrer vell smak når man er gravid. Min sluttet bare av seg selv når jeg ble garvid. Mulig det var tilfeldig.Jeg også har først fått ømme bryster de siste 2-3 ukene! Ingen ømhet i starten. Ammet også da jeg var gravid i starten, så de var vel herdet amminga sluttet for ca 3 uker siden, selv om han har trappet ned selv de siste månedene. Så det kan jo ha noe med det å gjøre også.. jeg har også gått opp en størrelse ca.
Melka endrer vell smak når man er gravid. Min sluttet bare av seg selv når jeg ble garvid. Mulig det var tilfeldig.