Ømme brystet først nå!

Jusom

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Juligull2021
Først nå har jeg fått ømme bryster. :hilarious: er 18+4... Hadde melk i puppenen når jeg ble gravid så det kan jo ha noe med den seine ømmeheten. Har også gått opp en cup str.

Flere som ble seint ømme?

Først nå har jeg fått ømme bryster. :hilarious: er 18+4... Hadde melk i puppenen når jeg ble gravid så det kan jo ha noe med den seine ømmeheten. Har også gått opp en cup str.

Jeg var øm i starten, så gikk det over en måneds tid. Nå er det tilbake! Huden utenpå har også blitt blankere og tynnere, på en måte, og klør litt. Så det virker som det skjer litt i rykk og napp! Er 19+0 i morgen.

Det samme skjer her, men litt tidligere enn for deg. Startet for ca 1 uke siden og da var jeg 15+6. forrige gang var jeg kjempeøm allerede fra starten, så har ventet litt på det, men ble veldig overrasket over hvor ømme de er nå!

Jeg hadde også fortsatt melk da jeg ble gravid, mulig det har noe med det å gjøre ja!

Det samme skjer her, men litt tidligere enn for deg. Startet for ca 1 uke siden og da var jeg 15+6. forrige gang var jeg kjempeøm allerede fra starten, så har ventet litt på det, men ble veldig overrasket over hvor ømme de er nå!

Jeg hadde også fortsatt melk da jeg ble gravid, mulig det har noe med det å gjøre ja!

Da er det sikker det. For jeg kjente ikke noe når jeg ble gravid.

Her begynte det rund uke 13 og blir bare verre og verre :nailbiting: snart 16 nå. Hadde også melk når jeg ble gravid, men har blitt så sår at vi så smått har begynt å runde av den aller siste ammingen på storebror :hilarious: skulle gi oss om en mnd eller noe tenkte jeg, men like greit nå som det gjør så innmari vondt!

Jeg hadde litt ømme brystvorter i starten, men det forsvant ganske tidlig....uke 6-7 tror jeg. Men i uke 13-14 ble de ømme igjen, da vokste de litt i str også. Har også fått litt råmelk som pippler ut om jeg presser litt på brystene. Husker jeg leste en plass at det var rundt uke 13-14 brystene gjor seg klar til amming. Er 17 uker i morgen:)

Jeg hadde også ømme bryster helt i starten, så ga det seg og kom tilbake for 2-3 ukers tid tiden. Er 18+0 idag. Holder pusten hver gang bh’n skal av :joyful::shy:

Jeg også har først fått ømme bryster de siste 2-3 ukene! Ingen ømhet i starten. Ammet også da jeg var gravid i starten, så de var vel herdet :joyful: amminga sluttet for ca 3 uker siden, selv om han har trappet ned selv de siste månedene. Så det kan jo ha noe med det å gjøre også.. jeg har også gått opp en størrelse ca. :happy:

Jeg også har først fått ømme bryster de siste 2-3 ukene! Ingen ømhet i starten. Ammet også da jeg var gravid i starten, så de var vel herdet :joyful: amminga sluttet for ca 3 uker siden, selv om han har trappet ned selv de siste månedene. Så det kan jo ha noe med det å gjøre også.. jeg har også gått opp en størrelse ca. :happy:
Melka endrer vell smak når man er gravid. Min sluttet bare av seg selv når jeg ble garvid. Mulig det var tilfeldig.

Melka endrer vell smak når man er gravid. Min sluttet bare av seg selv når jeg ble garvid. Mulig det var tilfeldig.

Ja, har hørt det! :happy: Men tror han egentlig likte det :joyful: var vel jeg også som ikke var så gira på mer amming, så jeg oppmuntret vel ikke akkurat til det, og gav kun hvis han spurte..

Back
Topp