Ømme bryster

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
Hvor fort kommer symptomene? kan man få ømme bryster bare etter noen få dager? og er det hele brystet eller bare brystvorten? Jeg har hatt ømme brystvorter i noen dager.... de er forferdelige ømme, men resten av brystet er ikke så vondt....
 
Jeg fikk ømme bryster før jeg skulle ha mensen.... hele brystet var vondt .... huff.... men det gikk over etter en stund :)
 
Hei!Fikk vondt i brystene ei uke ca. før jeg egentlig skulle ha mensen......å jeg har ikke mindre vondt nå for å si det sånn[&:]....de har vokst enormt, nesten dobbel størrelse.(men det gjør jo ikke noe[:)]. Hadde oxo sånn "mensenmurring" men det har blitt bedre nå......men er stadig kvalm og begynner å bli en del svimmel om dagen.Veldig trett oxo...sovner nesten når jeg kjøre til skolen (1 times kjøring, kl. 7 om morgenen[:'(])men ellers er alt bra...[:D]gleder meg til jeg kjenner liv og til UL
 
AKK JA... Denne kroppen vår er forunderlig o g skikkelig teit av og til[:@] Jeg har hatt en mengde symptomer i to uker nå, men fikk mensen i dag[:(]

Altså: du kan ha såre brystvorter, voksnede, ømme pupper og mensmurringer i magen og korsryggen og likevel få mensen når du tror 99 % sikkert at du er gravid...

Forstå det den som kan... Kroppen bør da heller spille på lag med oss!

Det er spennende å gå og vente spent på om mensen kommer eller ei, men ikke ha for store forhåpninger!
 
ORIGINAL: Lena27

Hei!Fikk vondt i brystene ei uke ca. før jeg egentlig skulle ha mensen......å jeg har ikke mindre vondt nå for å si det sånn[&:]....de har vokst enormt, nesten dobbel størrelse.(men det gjør jo ikke noe[:)]. Hadde oxo sånn "mensenmurring" men det har blitt bedre nå......men er stadig kvalm og begynner å bli en del svimmel om dagen.Veldig trett oxo...sovner nesten når jeg kjøre til skolen (1 times kjøring, kl. 7 om morgenen[:'(])men ellers er alt bra...[:D]gleder meg til jeg kjenner liv og til UL


jeg har både mesnenmurring og såre brystvorter, men det kan jo bare være kroppen som lurer meg. har ike vært noe særlig kvalm iallefall... håper ehentlig jeg ikke er gravid akkurat denne måneden. Kan godt vente en måned eller to så jeg kommer meg inn i ny jobb...
 
ORIGINAL: Løvinne_74

AKK JA... Denne kroppen vår er forunderlig o g skikkelig teit av og til[:@] Jeg har hatt en mengde symptomer i to uker nå, men fikk mensen i dag[:(]

Altså: du kan ha såre brystvorter, voksnede, ømme pupper og mensmurringer i magen og korsryggen og likevel få mensen når du tror 99 % sikkert at du er gravid...

Forstå det den som kan... Kroppen bør da heller spille på lag med oss!

Det er spennende å gå og vente spent på om mensen kommer eller ei, men ikke ha for store forhåpninger!


ja kroppen gjør vel som den vil den.... burde heller gitt oss klare signaler. Du får ha tvi tvi om to uker du da...... slappe av og ikke stresse med det så går det nok bra :)
 
Jeg testet positivt i går og har mega ømme pupper. De ømme over hele og jeg orker ikke å komme borti dem. de har vært ømme i en uke før jeg testet.
 
jeg fikk ømme bryster med en gang. de var veldig ømme tidlig i svangerskapet....
 
Back
Topp