Ømme bryster

SuperNova2023

Forumet er livet
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Flere som ikke har det? Kjenner bare at det stikker innimellom, men ikke ømme i det helle tatt.
 
Jeg har bare såre/ømme «brystknopper».. Altså ikke hele brystvorta engang. Heller ingen ømhet i selve brystene.
 
Er glad dem ikke har noen symptomer enda, for jeg vet hvor vondt det kommer til å bli
 
Jeg har mega ømme bryst...
 
Heldigvis så er de stort sett bare vonde når jeg tar av bhen. Og da syns mannen det er gøy å plage de :finger:
 
Jeg kan ikke løpe! Og mine er små så det er ikek størrelsen som er problemet.... Merket at de begynte vokse før positiv test.
 
Mine er ømme hvis jeg kommer borti de og alle BHene mine er blitt for små. :sorry:
Og mannen i huset kommenterte forleden dag at de er tyngre enn de pleier
 
Sist var de store og ømme umiddelbart, denne gangen er det ingen endring. Forskjellen var så stor at jeg måtte ta en ekstra test før TUL:happy:
 
Følelse av at de nå veier et tonn minst, ømme i hele og knoppen. Knoppen er ilrød og blitt 3 ganger så stor.... regne koldtbordet blitt gitt
 
Mine føles litt større, men de er ganske store i utgangspunktet. Så det er litt vanskelig å si, haha... De er også litt ømme sånn innimellom.
 
Jeg har bare litt ømme brystknopper. Forrige svangerskap hadde jeg veldig ømme bryst og brystknopper, så mulig det har med at jeg fortsatt ammer å gjøre.
 
Back
Topp