Ømme bryster

Lillevesen246

Gift med forumet
Novembergull 2017
Juligull2021
Jeg har fått så vont i brystene, spessielt niplene, er vondt bare å flytte på bhen og samboer har ikke liv til å røre puppene mine engang :eek:
Fått ett tips om å prøve ammeinnlegg av ull, er det noen andre som har det sånn? :/
 
Jeg har det fra jeg ammet sist. Har også ømme pupper og såre nippler nå. Tenkte faktisk tidligere i dag at jeg kanskje skulle finne de frem igjen.
 
Kjenner meg veldig igjen! Har ikke tenkt på at ammeinnlegg kan fungere, det skal prøves!
 
Heldigvis ikke veldig plaget her enda, men forrige gang var det så ille at jeg dusjet med sportsbh på, fordi jeg tålte ikke at vannstrålen traff nipplene!
 
Ømme pupper har vært den eneste symptomen jeg har hatt hverdag i dette svangerskapet (jeg er nå 7+6).

Det jeg har funnet ut er å sove med sports bh faktisk hjelper. Jeg merket jeg hadde mest vondt om nettene, våknet hver gang jeg snudde bare litt på meg. De første ukene klarte jeg ikke å ha dyna over - måtte ligge på ryggen å la de være ute i det "frie" :p:rolleyes: Sports bh har hjulpet meg kjempe masse i allefall :D

Jeg har som regel ikke så vondt om dagene da. Jeg har to trofaste BHer som jeg har funnet ut gir best støtte av alle de jeg har i kommoden, og jeg merker det sjeldent på dagtid om jeg ikke dunker bort i de - da er det litt krise - *auuu* :p
 
Mine blir mer ømme med bh på føler jeg. Har ikke tenkt på å bruke ullinnlegg for å lindre noe, men har tenkt på det utover for å prøve forebygge brystbetennelser etc. Har fått relativt tidlig melk i brystene før og ble litt satt ut da jeg lærte at man faktisk kan få brystbetennelse også før fødsel om man har melk i brystene. Håper jeg slipper det....
 
Jeg elsker helg! Då sant jeg ikke skal ut, så tar jeg aldri på meg BH :p

Ellers er mine veldig ømme, det verste er når jeg tar av BH-en, de 10-20 sekundene etterpå! Katten trodde og på da hun gikk fra magen og skulle opp på sofakanten, rett før hele katten fløy i veggen for det var vondt det!!
 
Back
Topp