Ømme bryster

Fairy88

Glad i forumet
Aprillykke 2016
De siste 2-3 dagene har brystene mine vært ømme. Har ikke hatt ømme bryster siden begynnelsen av svangerskapet. Noen flere som opplever dette? Eller har opplevd det i tidl svangerskap? Klarer ikke å huske om dette var noe jeg merket før sist fødsel.

De siste 2-3 dagene har brystene mine vært ømme. Har ikke hatt ømme bryster siden begynnelsen av svangerskapet. Noen flere som opplever dette? Eller har opplevd det i tidl svangerskap? Klarer ikke å huske om dette var noe jeg merket før sist fødsel.

Samme her! Husker ikke fra tidligere svangerskap heller om det var sånn. Har spesielt ømme og såre brystvorter! Hvor langt er du på vei?

Mine er av og til ømme og såre, men ikke hver dag og jeg merker det ikke så mye heller. Men har gitt opp bh utenom på natten, vet ikke om det har noe å si.

Har også opplevd det den siste uka... Hadde veldig ømme og såre pupper helt i starten og det varte ganske langt utover i svangerskapet, men gav seg etterhvert... De siste dagene har de vært veldig ømme igjen og jeg har måttet ty til sportsbh på natten igjen..,

I går hadde jeg helt utrolig vondt i den ene puppen! Jeg er førstegangs, så har ikke noe å sammenligne med, men det kan best beskrives som heftig brystspreng! Auauau! Heldigvis borte idag :)

Her og de siste par dagene. Er 37+3. Husker ikke om jeg hadde det sist.

Back
Topp