Ømme bryster:/

Søøtnoos

Elsker forumet
er nå fjerdegangs gravid, å har ikke i mine tre tidligere sv opplevd å være øm såååå lenge... D pleier lixom og gi seg etter uke 12 ca men nå har det ikke gitt seg enda:s andre som har det slik fortsatt?
 
Annengangs her, og har rimelig ømme og tunge pupper fortsatt. Men de har blitt knallfine da! :p
 
er nå fjerdegangs gravid, å har ikke i mine tre tidligere sv opplevd å være øm såååå lenge... D pleier lixom og gi seg etter uke 12 ca men nå har det ikke gitt seg enda:s andre som har det slik fortsatt?
Jeg har heller ikke opplevd det før. De er kjempe ømme, klør og stikker. Til tider gjør det rett og slett bare vondt. Er også 4 gangs :)
 
Her er det nipplene mine som er helt sinnsyke, gjør nesten vondt bare noen går forbi:p var ikke så sår sist gang og det begynte ikke før for ca 3 uker siden! Jentungen har klart å ta tak i en av de 2 ganger de siste dagene når hu sku reise seg opp, og jeg ska love deg at jeg brølte godt! Haha stakkars:p
 
Godt det ikke bare er meg Hehe.. Har fått mer sånne hvite prikker på areola oxo...
 
Jepp! Ømme.no! Værst på kvelden ... Hadde det sånn de 2 andre svangerskapene også... Varte hele svangerskapet :p
 
Er også fjerdegangs her og aldri opplevd så ømme før. Men det kom plutselig i uke 14
 
jeg hadde veldig ømme pupper i starten,men det gikk over rundt uke 12ish, så startet det å komme tilbake rundt uke 32. skikkelig ubehagelig om noen kom borti :S
 
Har kjempe ømme ennå, ja. Hadde det forrige gang og, men ikke de tre første gangene, da merket jeg ingenting på brystene før melka kom etter fødsel.
 
Back
Topp