Ømme bryster uke 3?

LinnTL

Linn2014
Hei, jeg er ny her, og dette blir første innlegg!
Fikk første positive test for 3 dager siden. Og ut i fra terminkalkulator er jeg 3+2 på vei. Har hatt hodepine hele siste uka, men det jeg lurer på er om andre også har opplevd ømme bryster så tidlig?
Har hatt svak ømhet igår og idag, men i kveld har jeg skikkelig vondt. Kjennes ut som voksesmerter (slik jeg husker det)!
Andre symptomer er at jeg ofte må tisse. Ca hver 4. Time. (Også om natten!).. Og en merkelig følelse i magen, ikke sulten/mett/menssmerter, men en merkelig følelse.. Dette er første svangerskap og jeg håper det går veien! Vet at mange mister, så tørr ikke helt tro på det før jeg har kommet noen fler uker frem i tid:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Det var smertefulle bryster som fikk meg på tanken at jeg kanskje var gravid, i tillegg til at en venninne så at jeg var pålogget Facebook ørtogførti ganger i løpet av en natt når jeg var på do, og hun hintet om at jeg kanskje burde teste meg.

Så, ja, det er veldig vanlig med vonde bryster. Jeg hadde vondt når jeg dusjet til og med, vannet "slo" så hardt :p det går over etterhvert, heldigvis! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Helt vanlig!:) Her kom ømme bryster litt senere. Varierer fra person til person. Til gjengjeld må jeg på do hele tiden! Slik begynte det tidlig. Er nå 6+2 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dette var mitt første symptom også! Fikk det ca 1 uke etter eggeløsning!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp