Ømme bryster uke 14

Zpire

Betatt av forumet
Overalt hvor jeg leser så ser jeg at tiden for de ømme brystene burde være ganske bra over nå.

Det har også vært bedre en stund, men for etpar dager siden begynte det på nytt og i dag er de nesten mer vonde enn ømme også.

Flere som opplevde/opplever dette rundt samme tid?

Brystene har allerede vokst mye altså! Skal de bli ennå større nå så..ja ja egentlig ikke noe å klage på, men.. 

 
Her er de enda ømme ... Vært sia uke 3
Forstår ikke dette sv.skapet, er jo det symptom-monseret denne gangen ..... 
 
Godt at det er flere, men kjedelig at du har fått alle symptomene nå 

Blir slitsomt i lengden. Sånn sett har jeg vært veldig heldig. Har vært innom det meste, men stort sett bare en ukes tid av gangen.
Det eneste som henger i er brystene tydligvis og kvalme/brekninger. Kastet opp to ganger så langt så kvalmen er absolutt levlig. Er nok mest de evige brekningene når jeg beveger meg, litt for lenge siden jeg har spist (mer enn to timer..sukk) og alle lukter.
 
Har ikke så ømme bryster, men de blir ofte tunge og at det blir melkespreng der. Varer bare noen få minutter så er det over. Kommer aldri noe råmelk da jeg klemmer, men de driver vel å forbreder seg
 
Her er brystene et mareritt.. Både i forhold til ømhet og størrelse. Kjenner jeg er veldig lite keen på å bruke penger på bh'er jeg neppe får brukt lenge (gått fra E-cup til en nå G-cup), så jeg priser meg lykkelig for at jeg fortsatt har en ammebh fra forrige ammeperiode, satser på å ha den en liten stund iallefall (H-cup).
 
Her er brysta ømme i perioder. Noen ganger kjennes de som normalt, andre ganger kan de være et He**** :S
Så er i samme båt.
 
Huff da, ser ut til at jeg i verste fall kan se fram imot mange ømme uker enda 
 
Back
Topp