Ømme bryster borte !! :/

anmo

Betatt av forumet
Når jeg våknet i dag hadde jeg ingen ømme bryster lenger. Rart det er borte allerede. Sist jeg hadde MA fortsatte puppene å være ømme helt til jeg hadde tatt aborten. Så er jo rart det å..
Flere som har hatt ømme bryster, men blitt borte så tidlig? Er 5+5

.. :(

Tror nok ikke du trenger å bekymre deg. Symptomer kommer og går hele tiden.

Jeg har ikke fått ømme bryster ennå en gang jeg[&:]
Vil gjerne ha det, og at de vokser en del, sånn som sist. da hadde jeg to store meloner i uke 8[:D]

jeg har ikke fått ømme bryster ennå..
er 5 uker i dag :)

Har ikke spesielt vondt i puppene enda jeg heller[:)] Vonde brystvorter til tider, eller mer vonde en ikke vonde, de er litt tunge og store, men merker i grunn ikke kjempemye i puppene[:)]

jeg merket det på brystene mine en stund før jeg tok testen. at de var såre, ømme og større. jeg har hatt veldig uregelmessig mens, men for å regne etter forrige mens skal jeg være 5+4 i dag. jeg får ikke det helt til og stemme for da skulle jeg merke det på brystene alerede da jeg var rett rundt to uker på vei... tok ikke testen før jeg var rundt tre

ORIGINAL: *Hemmeligheten*

Har ikke spesielt vondt i puppene enda jeg heller[:)] Vonde brystvorter til tider, eller mer vonde en ikke vonde, de er litt tunge og store, men merker i grunn ikke kjempemye i puppene[:)]

Er mest ømme brystvorter jeg har hatt å. Men har det kommet og gått litt hver dag eller? Er det noen dager du ikke har vært øm i det hele tatt?

Har ikke så mange symptomer ennå, men de få jeg har kommer og går.I forrigårs var jeg veldig kvalm, i dag har jeg ikke kjent noe nesten.Ømme bryst har jeg ikke hatt i det hele tatt...

He he :) Takk for oppmuntrende ord herlige jenter :)
Blir helt kokko i hodet av dette jo :)

Forstår godt hvordan du har det. Jeg også er bekymret.Men vi skal jo være glad for at vi ikke går rundt konstant kvalme allerede.hehe. Lykke til. Vi skal ikke miste noen inne her på desember forumet :)

Back
Topp