Ømme bryst

emk1004

Glad i forumet
Nå har jeg hatt ømme bryst i ca 10 dager,jeg skal ha mensen om 5 dager. Men negativ gravid test senest i går. Så jeg lurer på,har dere også ømme bryst i så mange dager før mens? Jeg kan ikke huske at det er vanlig for meg,men når man er prøver så er vel hver minste ting et tegn ☺
 
Har pleid å ha det uka før mens i alle fall. men hos deg som har så lang fase mellom el og ikm (lutealfase) vil det vel kanskje være naturlig at pms-symptomer også varer lengre?
 
10 dager er lenge med ømme bryst. Da kan du nok være preggers! Ville tatt en test om 7 dager, 2 dager etter ikm om TR ikke har dukket opp. :)
 
10 dager er lenge med ømme bryst. Da kan du nok være preggers! Ville tatt en test om 7 dager, 2 dager etter ikm om TR ikke har dukket opp. :)


Ja jeg synes 10 dager med ømme bryst er lenge,og jeg har ikke hatt ømme bryst så lenge før. Men synes det er rart at gravid tester ikke slår ut også. Jeg har bare 1 test liggende,og det er cb digital med ukeindikator. Tenkte å ta den samme dag jeg venter mens,hvis den ikke allerede har kommet da ☺ Vil ikke håpe for mye,siden jeg er refertilisert og legen sa sjansen for graviditet var ca 40%...
 
Jeg har dessverre ømme bryst kver eneste syklus... det begynner 2 uker før mensen og varer fram til dag 2 i nysyklus...
 
Jeg har dessverre ømme bryst kver eneste syklus... det begynner 2 uker før mensen og varer fram til dag 2 i nysyklus...


Hmmm så da kan det være normalt? Men jeg synes det er rart at det har vart så lenge bare denne syklusen. Men jeg får ta en test på ikm dagen,hvis tanta ikke har kommet til da. Og er jeg gravid så bør jo den testen vise det da,hvis den da er negativ så slår jeg meg til ro med at jeg ikke er det. Vi får prøve noen mnd til,før vi evt prøver ivf.
 
Min konklusjon i denne prøvingen er at alt er normalt :p Lang/kort syklus, lang/kort lutealfase, symptomer/ikke symptomer før EL osv.

Håper det snart slår ut en positiv graviditetstest! Den cb'en hadde jeg spart til dagen etter ikm, hvis jeg var deg. Kjedelig å sløse bort dersom TR kommer senere på dagen enn ventet :p
 
Min konklusjon i denne prøvingen er at alt er normalt :p Lang/kort syklus, lang/kort lutealfase, symptomer/ikke symptomer før EL osv.

Håper det snart slår ut en positiv graviditetstest! Den cb'en hadde jeg spart til dagen etter ikm, hvis jeg var deg. Kjedelig å sløse bort dersom TR kommer senere på dagen enn ventet :p


Sant nok men om mensen skal komme 14 dager etter el så skulle jeg hatt mensen i går... For jeg har el ca på dag 19-20 i syklusen. Og siden jeg tok en gravid test i går som var negativ,så tror jeg ikke at jeg er gravid denne gangen. Selv om jeg håper veldig.
 
Nå har jeg hatt ømme bryst i ca 10 dager,jeg skal ha mensen om 5 dager. Men negativ gravid test senest i går. Så jeg lurer på,har dere også ømme bryst i så mange dager før mens? Jeg kan ikke huske at det er vanlig for meg,men når man er prøver så er vel hver minste ting et tegn ☺
Dessverre har jeg også hatt ømme bryst i flere pp'er uten positiv test. Den ene gangen jeg var gravid og mistet, ble de ømme mye senere i perioden. :( kunne ønske det var et sikkert tegn.
 
Dessverre har jeg også hatt ømme bryst i flere pp'er uten positiv test. Den ene gangen jeg var gravid og mistet, ble de ømme mye senere i perioden. :( kunne ønske det var et sikkert tegn.


Ja men da har jeg sikkert ømme bryst pga mensen snart skal komme da hadde håpet det skulle være et tegn,siden jeg ikke har opplevd ømme bryst såå lenge før.
 
Er det noen andre som har noe erfaringer om ømme bryst så lenge? Enten i forbindelse før mens,eller ved graviditet?
 
Er det noen andre som har noe erfaringer om ømme bryst så lenge? Enten i forbindelse før mens,eller ved graviditet?
Jeg har opplevd mange varianter: ikkenoe ømhet, ømhet helt fra el og frem til et par dager før ikm, ømhet kun siste dagene før ikm og EKSTREM ømhet noen dager over ikm og da var jeg gravid. Jeg har iallefall skjønt at i min kropp er ingen syklus helt lik og pms og gravidsymptomer er ganske like.
 
Jeg har opplevd mange varianter: ikkenoe ømhet, ømhet helt fra el og frem til et par dager før ikm, ømhet kun siste dagene før ikm og EKSTREM ømhet noen dager over ikm og da var jeg gravid. Jeg har iallefall skjønt at i min kropp er ingen syklus helt lik og pms og gravidsymptomer er ganske like.


Okay ☺ jeg får bare smøre meg med tolvmodighet å se jeg vet jo at sjansen for å bli gravid er liten for meg,siden jeg er refertilisert. Og at det visstnok er få som lykkes med å bli gravide.
 
Jeg har dessverre ømme bryst kver eneste syklus... det begynner 2 uker før mensen og varer fram til dag 2 i nysyklus...
Samme med meg. Hver eneste mnd.
 
Har som regel alltid ømme pupper fra en uke før mens som varer til rett før mens. Gir seg som regel etter mens har startet.

Når jeg var gravid sist så ble de ømmere først ETTER mens skulle dukket opp.
 
Back
Topp