Ømme bryst!

pompen86

Forelsket i forumet
Fins det noe man kan gjøre?? Har så vondt, hyler når noen kommer borti, og det matcher særdeles dårlig med å jobbe på småbarnsavdeling!! :p
 
Hmm... Vet ikke, hørest slitsomt ut... Jeg synes en stram BH hjelper litt, men det er mer for å holde dem på plass, da jeg synes det er vondt når de beveger seg, hehe :) Spørs om det hjelper mot at noen kommer borti.
 
Har hatt litt stikninger i dag og er ømme om jeg eller andre kommer borti dem. Men tror ikke jeg har moen tips eller triks til å hindre smertene her altså o_O:eek::D:p
 
Jeg å sliter med voldsomt ømme pupper. Går rundt med to trillrunde betennelsesballer kjennes det ut som XD veldig slitsomt, hadde ikke trodd de skulle bli sååå vonde, var ikke sånn sist. Men... Det er en påminnelse om hva som skjer i magen så sånnsett setter jeg pris på det XD
 
Mine har vært grisevonde lenge. Var særlig kjiper'n i helga når jeg fikk sånne "knusekos"-hadetklem fra folk på bursdagsfesten. Da hadde jeg en intens trang til å slå!
Må snart kjøpe ny bh, de har begynt å krype elegant over cupen! :p
 
Fin deg en god bh, ikke for stram og ikke for lapp! ;)Ellers er det ikke så mye å gjøre. Har også veldig ømme, og når snart 4åring i huset hoppet på meg i sengen i helgen for å gi godmorgen "kos" :p var det nok ikke enkelt å beholde smilet!! :mad:
 
Back
Topp