Ømheter I lysken

Puddingen

Forelsket i forumet
Flere som har smerter/ømheter i lysken? Gynekologen mente det er livmor som vokser. Jeg har det på begge sider nesten hele dagen. Kjenner det spesielt når jeg går på jobben eller tur. Jeg er 8+5 i dag.
 
Har kjent på ømhet/smerter i lysken siste 2 ukene. Det kom fra bekkenet mitt. Var hos kiroprator i dag å fikk justert det litt, satser på at det holder seg på plass ei stund framover [emoji4] jeg er ca 7+4 i dag.
 
Har kjent på ømhet/smerter i lysken siste 2 ukene. Det kom fra bekkenet mitt. Var hos kiroprator i dag å fikk justert det litt, satser på at det holder seg på plass ei stund framover [emoji4] jeg er ca 7+4 i dag.
Er dette din første eller har du barn fra før av? Dette blir min første. Om det fortsetter slik så vurderer jeg å gjøre noe med det. Jeg jobber bare 50 % nå men det er mer enn nok pga lyske smertene [emoji21]
 
Jeg har en på 7 år. Hadde lite plager sist gang. Hadde jo så klart litt mer bekkenplager mot slutten. Men kan avbefale kiroprator om du plages, generelt vil ikke kiropratoren manipulere/knekke i korsryggen før man er 13 uker. Absolutt verd en tur om det ikke gir seg [emoji4]
 
Back
Topp