ØM...

HjerteMamman

Glad i forumet
er blitt så øm i livmora og hele magen... ikke vondt men ubehagelig liksom..flere som har det?

Det har ikke jeg opplevd, desverre...

Jeg har det også slik! ikke vondt, bare ubehagelig ja. kjennes ut som magen strekkes ut på en måte:) 

Dette har mange kjent, og tror vi kan slå fast at alle ubehag/stikninger/mensliknende smerter og murringer i livmoren har med at den vokser og gror. Så så lenge man ikke har sterke smerter/kramper så tror jeg vi kan ta disse følelsene med stor ro, og ta dem som positive tegn på at ting skjer.

Jaa..:) enig

Jeg har d også sånn. Er liksom sliten i magen idag :/ Men du kan nok ta d helt med ro, er visst ligamentsmerter de kaller det.

ååh er det,det heter ja:)

er mer det at jeg er sykt øm i livmors området og magen.. ikke konstant men om kvelden og natta...

Har vært veldig øm slik som du beskriver det i dag. Holdt på og styra i hagen etter jobben og kjente det veldig godt da jeg bøyde meg opp og ned for å plukke frukt som har falt ned fra trærne... Litt ekkelt, men er nok ikke farlig. Bare ta det litt med ro resten av kvelden [;)]

ORIGINAL: Istra

Har vært veldig øm slik som du beskriver det i dag. Holdt på og styra i hagen etter jobben og kjente det veldig godt da jeg bøyde meg opp og ned for å plukke frukt som har falt ned fra trærne... Litt ekkelt, men er nok ikke farlig. Bare ta det litt med ro resten av kvelden [;)]

Så rart for jeg sitter jo bare hehe, er jo rullestolbruker.. men men.. nå er d jo vanlig som jeg har skjønt så:)

Back
Topp