Øm under ribbeina

Snodig

Betatt av forumet
Jeg var hos legen i går for sjekk og alt var bra med blodtrykk og urin, men i dag har jeg blitt øm under ribbeina, ikke direkte vondt, men ubehagelig. Kjennes ut som om magen har vokst oppover i løpet av natta.

Flere som har/har hatt dette? Tenker jo litt på svangerskapsforgifning...
 
Ja jeg er også øm under ribbene, som om det presser oppover. Kanskje jeg ser litt lett på det, men svangerskapsforgiftning??
 
Jeg var veldig øm ved ribbena med førstemann, kjentes ut som jeg hadde "gnagsår" på ribbena på en måte, men dette var nok pga dårlig plass. Startet vel rundt uke 26-28. Har ikke kjent dette enda denne gangen, men er mindre nå enn sist så kan være derfor.

Vet ikke om dette er det du har, og skal heller ikke påstå det - ring å hør med jordmoren din om du er usikker du! :)
 
Jeg har også blitt øm under ribbeina ... over natten virker det som.
Dette er helt normalt sånn som jeg skjønner det. Men ikke noe å bli redd for.. bare dårlig plass der inne. Var det med førstemann også , men ikke før senere i svangerskapet. Hvis du føler deg uvel.. mye vondt i hodet og hovner opp i kroppen.. da kan du begynne å bekymre deg over svangerskapsforgiftning. Hadde det sist gang.
 
Jeg er også øm under ribbeina.. Men ikke hele dagen..
Hadde det sånn med første mann også..
 
Jeg sjekka blodtrykket i går igjen og det var kjempefint, så det er bare magen som presser alt oppover heldigvis, lurer litt på hvordan det blir med 14 uker til altså 
 
Back
Topp