Øm/støl rundt navlen

NyttNick2012

Elsker forumet
Flere som er litt sånn øm/støl rundt omkring navelområdet? Merket det når maget poket borti kjøkkenbenken her en dag at 'AU!' det var nesten vondt!
Kan man bli støl av sparkene? hihi

Er liksom ikke vondt inni magen eller noe altså, er bare litt nysgjerrig på hvorfor det blir sånn [:)]

Sånn har jeg det også. Husker det ble sånn sist ganske sent i svangerskapet, men fikk det tidligere nå. Husker jeg tenkte at jeg skulle padde/plastre navelen, men ble aldri gjort, kanskje prøve nå... [;)]

Hold ut:)

ja. er som om at du skulle treffe en arm eller fot til babyen å kjenne at den får vondt?? eller kjerringstøt forklart på en litt anna måte?

ORIGINAL: chriz

ja. er som om at du skulle treffe en arm eller fot til babyen å kjenne at den får vondt?? eller kjerringstøt forklart på en litt anna måte?

Ja, litt sånn!

jeg lo så mye under senkveld i går at etterpå så virket det som om navlen "sprakk" på en måte...[8|] oppdaget en hudflapp øverst der, som ikke var der før.. [8|] skjønn meg den som kan...

ORIGINAL: GR

jeg lo så mye under senkveld i går at etterpå så virket det som om navlen "sprakk" på en måte...[8|] oppdaget en hudflapp øverst der, som ikke var der før.. [8|] skjønn meg den som kan...

Joda, blir litt som brokk på en måte!![;)]

blir den sånn for alltid nå da`? [:o] nå ser den jo skjev ut med en tapp liksom... crapp...

Jeg merka også det tidlig i forrige uke, et punkt ved navlen som blir veldig ømt og vondt, litt som om jeg har slått meg eller støtt borti noe. Det kommer og går. Jordmor sa det var helt normalt. Kjennes godt mot kjøkkenbenken ja [:)]

Back
Topp