Øm/støl i magen?

Stussa på det selv, men siden jeg akkurat hadde begynt i ny jobb osv så tenkte jeg at mensen uteble på grunn av stress osv, så tenkte egentlig ikke noe mer på der før legen sa at testen var positiv på legevakta [emoji28]

Tipper det ble litt sjokk da hehe:)
 
Jaaa, ble litt satt ut [emoji28] det sank vell mer inn når jeg ble sendt til sykehuset for videre blodprøver (på grunn av noe annet enn graviditeten vell og merke) og da ble sendt til ultralyd [emoji28]

Den ser jeg:) Fikk du se noe på ul? Hvor langt på vei var du da?:)
 
Oi oi, bedre luktesans! :D du har jo en del lovende tegn da, som du ellers ikke har før ikm:)

Wææ!! Jeg ser det våte særlig på venstre øye, men nå vet jeg ikke hvordan øynene mine er til normalt da hehe

Jaaa jeg har mange!! Før jeg var på ul så hadde jeg skikkelig følelse av at jeg var gravid, slik jeg hadde sist. Men etter ul så er jeg bare forvirret :/
Jeg er oppblåst, stooore pupper, trøtt morgen og kveld, sist uke drømte jeg masse rart, såret på nesen ser jeg som et veldig tydelig tegn! Mye murringer og stikk i magen. Støl og øm, liker ikke bukser som strammer rundt magen. Kviser, humørsvingninger (!!) tisser ofte, alltid holsulten men ingenting frister:(
Vims, er det et tegn? Jeg er syyykt vimsete for tiden

Jeg skjønner ikke hva som skjer, i følge jordmor så kan plommesekken vises på ul fra uke 4-5. Men da burde jo testene slått ut på et tidspunkt! Blir gal av dette!
Følelsen min av å være gravid stemte iallfall da, nå gjenstår det å se om jeg fremdeles er gravid. Gleder meg til å få svar på blodprøven!!

Hvilken tegn har du? :D

Vims er nok et tegn ja :D
Jeg er og vimsete. Men er det ganske ofte uansett :p

Når får du svar på blodprøven?
Du høres jo egentlig ganske gravid ut! Krysser fingrene :)

Vel, tegnene jeg har er av og på luktesans, øynene (om det skyldes svangerskap denne gangen vet jeg ikke), og hormonell. I dag er jeg bare sur og sambo og jeg har krangla :(
Og trøtt på morgenen og kvelden. I dag sov jeg til halv elleve. Pleier aldri sove så lenge. :p
Men har sovet lenge flere dager tidligere denne uka også.

Men testet på morgenen i dag. Blenda.
Har du testet noe mer?
 
Vims er nok et tegn ja :D
Jeg er og vimsete. Men er det ganske ofte uansett :p

Når får du svar på blodprøven?
Du høres jo egentlig ganske gravid ut! Krysser fingrene :)

Vel, tegnene jeg har er av og på luktesans, øynene (om det skyldes svangerskap denne gangen vet jeg ikke), og hormonell. I dag er jeg bare sur og sambo og jeg har krangla :(
Og trøtt på morgenen og kvelden. I dag sov jeg til halv elleve. Pleier aldri sove så lenge. :p
Men har sovet lenge flere dager tidligere denne uka også.

Men testet på morgenen i dag. Blenda.
Har du testet noe mer?

Tror jeg får svar på mandag, håper det! Blir helt kokko av dette! Greit med alle plagene om det fører til noe, men hvis ikke så kan de forsvinne :p

Så kjedelig med krangling:/ høres jo ut som det er noe på gang for deg da, jeg krysser alt som kan krysses:D

Jeg testet også negativt i morges. Med den domme skyggen jeg alltid får [emoji19]
Lest meg grønn på google om de som tester negativt men er gravid[emoji20]
 
Tror jeg får svar på mandag, håper det! Blir helt kokko av dette! Greit med alle plagene om det fører til noe, men hvis ikke så kan de forsvinne :p

Så kjedelig med krangling:/ høres jo ut som det er noe på gang for deg da, jeg krysser alt som kan krysses:D

Jeg testet også negativt i morges. Med den domme skyggen jeg alltid får [emoji19]
Lest meg grønn på google om de som tester negativt men er gravid[emoji20]

Klem til deg :Heartred
Hold ut, snart får du blodprøvesvar!

Takk skal du ha! Krysser alt som krysses kan for deg også :)
 
Klem til deg :Heartred
Hold ut, snart får du blodprøvesvar!

Takk skal du ha! Krysser alt som krysses kan for deg også :)

Den samme svake streken igjen, du ser den sikkert ikke en gang[emoji23] vanskelig å få med på bilde
af4f31ad7334fc31ac6a5f9ff3bbd990.jpg


Har du testet i dag?:)
 
Den samme svake streken igjen, du ser den sikkert ikke en gang[emoji23] vanskelig å få med på bilde
af4f31ad7334fc31ac6a5f9ff3bbd990.jpg


Har du testet i dag?:)

Jeg tror jeg skimter noe. Har du passert ikm?

Jeg testet i dag. 10 dpo og like blendahvit. :(
Skal bare droppe noe mer testing nå og vente på den jævla tanta. :(
 
Jeg tror jeg skimter noe. Har du passert ikm?

Jeg testet i dag. 10 dpo og like blendahvit. :(
Skal bare droppe noe mer testing nå og vente på den jævla tanta. :(

Skulle hatt tr for 1,5 mnd siden[emoji19] syklus er helt på tur. Det var derfor jeg gikk til gynekolog, for å få orden på syklusen til vi starter prøvingen i august.

Åå så trist:( men det er jo enda veldig tidlig. Håper tanta holder seg borte i 9 mnd nå:)
 
Skulle hatt tr for 1,5 mnd siden[emoji19] syklus er helt på tur. Det var derfor jeg gikk til gynekolog, for å få orden på syklusen til vi starter prøvingen i august.

Åå så trist:( men det er jo enda veldig tidlig. Håper tanta holder seg borte i 9 mnd nå:)

Takk. Det håper jeg også :)

Åh, såpass. Da skjønner jeg at du er forvirra!
Men snart blodprøvesvar nå da! :)
 
Kom over denne tråden og ble helt inn i den! Men stoppet før vi fikk vite om det var noe, Hehe!
Hvordag gikk det den mandagen cowgirl?
 
Back
Topp