Øm/støl i magen?

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Har dere opplevd det? Typisk mens symptom eller gravid symptom?

Jeg har vært øm og støl helt nederst i magen i 3 dager nå. Gjør vondt ved raske bevegelser og når jeg går [emoji848] tenkte først at det var luft siden jeg er så oppblåst, men nå kjenner jeg at det ikke er det heller...
 
Har dere opplevd det? Typisk mens symptom eller gravid symptom?

Jeg har vært øm og støl helt nederst i magen i 3 dager nå. Gjør vondt ved raske bevegelser og når jeg går [emoji848] tenkte først at det var luft siden jeg er så oppblåst, men nå kjenner jeg at det ikke er det heller...

Jeg har også det. Føles ut som en blanding mellom kynnere, støl og mensmurringer...
Håper ikke det er dritt-tanta som planlegger ankomsten sin...
 
Jeg har også det. Føles ut som en blanding mellom kynnere, støl og mensmurringer...
Håper ikke det er dritt-tanta som planlegger ankomsten sin...

Pleier du å ha det slik før mensen?
 
Pleier du å ha det slik før mensen?

Nei.
"Rutinen" slår aldri feil. Skikkelig PMS og alt føles fælt og trist kvelden i forveien, så kommer menssmertene og en times tid etterpå begynner jeg å blø.

Men jeg hadde "tak" i magen og ryggen for et par dager siden som varte i noen minutter. Aner ikke hva det var.
Men jeg har ridd i dag da. Kan jo hende jeg rett ogslett bare er sliten i de slappe muskleme :p
Men litt rart at det plutselig kommer nå og ikke ellers.
 
Nei.
"Rutinen" slår aldri feil. Skikkelig PMS og alt føles fælt og trist kvelden i forveien, så kommer menssmertene og en times tid etterpå begynner jeg å blø.

Men jeg hadde "tak" i magen og ryggen for et par dager siden som varte i noen minutter. Aner ikke hva det var.
Men jeg har ridd i dag da. Kan jo hende jeg rett ogslett bare er sliten i de slappe muskleme :p
Men litt rart at det plutselig kommer nå og ikke ellers.

Det kan jo se lovende ut for deg da:) veldig spent på deg denne pp, håper det sitter en spire der!

Jeg pleier å kjenne murringer, men tror ikke jeg har vært støl og øm i livmoren før[emoji848]
 
Det kan jo se lovende ut for deg da:) veldig spent på deg denne pp, håper det sitter en spire der!

Jeg pleier å kjenne murringer, men tror ikke jeg har vært støl og øm i livmoren før[emoji848]

Takk. Jeg håper så indelig på denne pp. Vil så gjerne få bli gravid nå.
Men mister håpet tvert jeg kjenner murringer. Kobler dem vel til SA og kjemisk.

Jeg er spent da. Pleier å se det på øynene mine de gangene jeg har vært gravid før. Litt rart men det er sant :p
Synes jeg ser det litt nå. Men klarer ikke om det er fordi jeg faktisk er gravid eller fordi jeg er øm etter bedøvelse fra da jeg var hos øyenlegen i går...

Har du testet? Eller er jeg helt på bærtur? Har fått for meg at du alleredeer gravid? Eller har jeg blandet deg helt med noen andre?
Eller kanskje jeger synsk :D
 
Takk. Jeg håper så indelig på denne pp. Vil så gjerne få bli gravid nå.
Men mister håpet tvert jeg kjenner murringer. Kobler dem vel til SA og kjemisk.

Jeg er spent da. Pleier å se det på øynene mine de gangene jeg har vært gravid før. Litt rart men det er sant :p
Synes jeg ser det litt nå. Men klarer ikke om det er fordi jeg faktisk er gravid eller fordi jeg er øm etter bedøvelse fra da jeg var hos øyenlegen i går...

Har du testet? Eller er jeg helt på bærtur? Har fått for meg at du alleredeer gravid? Eller har jeg blandet deg helt med noen andre?
Eller kanskje jeger synsk :D

Jeg håper med deg [emoji173]️
Det er veldig normalt med murringer i graviditeten, men det er ikke så lett hvis du forbinder det med noe vondt :/

Så kult at du klarer å se det i øynene dine! Får de en spesiell glans liksom? :)

Nei du er nok på riktig spor[emoji23][emoji23] jeg skravlet med deg i går. Meg som har vært på UL, var en plommesekk der men vet ikke om jeg har vært elle er gravid. Tok blodprøve hos legen i dag for å måle hcg.

Men håper du er synsk[emoji23] føler selv jeg er gravid med alle disse rare symptomene. Bare rart med den plommesekken + negative tester[emoji849]
 
Jeg håper med deg [emoji173]️
Det er veldig normalt med murringer i graviditeten, men det er ikke så lett hvis du forbinder det med noe vondt :/

Så kult at du klarer å se det i øynene dine! Får de en spesiell glans liksom? :)

Nei du er nok på riktig spor[emoji23][emoji23] jeg skravlet med deg i går. Meg som har vært på UL, var en plommesekk der men vet ikke om jeg har vært elle er gravid. Tok blodprøve hos legen i dag for å måle hcg.

Men håper du er synsk[emoji23] føler selv jeg er gravid med alle disse rare symptomene. Bare rart med den plommesekken + negative tester[emoji849]

Ja, stemmer! Nå husker jeg.
Jeg håper med deg også :Heartred

Takk for beroligende ord. Håper det er gravidmurringer!

Ja, en slags glans, og så blir øynene mye blankere og "våtere" på et vis. Helt rart. Avslørte venninna mi da hun var veldig tidlig på vei av akkurat denne øyegreia.
Mamma ser det også på folk på denne måten. Hun så det på meg da jeg gikk med jenta mi.
:)
 
Ja, stemmer! Nå husker jeg.
Jeg håper med deg også :Heartred

Takk for beroligende ord. Håper det er gravidmurringer!

Ja, en slags glans, og så blir øynene mye blankere og "våtere" på et vis. Helt rart. Avslørte venninna mi da hun var veldig tidlig på vei av akkurat denne øyegreia.
Mamma ser det også på folk på denne måten. Hun så det på meg da jeg gikk med jenta mi.
:)

Jeg hadde masse murringer i forrige graviditet. Men jeg hadde en veldig god følelse helt fra el så jeg tenkte ikke så mye over det :)

Når har du termin om du er gravid nå?

Ååå så morro!! Nå ble jeg veldig nyskjerrig på mine øyner[emoji23]
Jeg er redd såret på nesen kan avsløre meg! Fikk kommentar på det i dag[emoji51] (det ser ut til at det er noe jeg får hver gang jeg er gravid)
 
Jeg hadde masse murringer i forrige graviditet. Men jeg hadde en veldig god følelse helt fra el så jeg tenkte ikke så mye over det :)

Når har du termin om du er gravid nå?

Ååå så morro!! Nå ble jeg veldig nyskjerrig på mine øyner[emoji23]
Jeg er redd såret på nesen kan avsløre meg! Fikk kommentar på det i dag[emoji51] (det ser ut til at det er noe jeg får hver gang jeg er gravid)

Har ikke regna termin, men vil anta det er i begynnelsen av april i tilfelle.

Se på våtkanten på øynene dine. Sammenlign dem med f.eks samboeren din sine. De skal være liksom, "våtere". Veldig vanskelig å forklare :p

Hehe, kanskje det er noe i såret! Jeg får alltid uren hud på høyre side av munnen/haka når jeg blir gravid, som varer i noen dager.
Jeg hadde det denne mnd. også.

Men nå har jeg testa blendahvitt... og grått på sofaen i over 20 min. Så vil tro TR er på vei, for jeg føler meg ganske elendig...
Håper jeg bare er sliten..
 
Har ikke regna termin, men vil anta det er i begynnelsen av april i tilfelle.

Se på våtkanten på øynene dine. Sammenlign dem med f.eks samboeren din sine. De skal være liksom, "våtere". Veldig vanskelig å forklare :p

Hehe, kanskje det er noe i såret! Jeg får alltid uren hud på høyre side av munnen/haka når jeg blir gravid, som varer i noen dager.
Jeg hadde det denne mnd. også.

Men nå har jeg testa blendahvitt... og grått på sofaen i over 20 min. Så vil tro TR er på vei, for jeg føler meg ganske elendig...
Håper jeg bare er sliten..

Æsj! Mannen er ikke hjemme nå. Men er det som det ligger ett ekstra lag med vått inntil øyet nede med våtlinjen? Det så litt "ekstra" vått ut der [emoji28]

Haha så rart! Litt kult hvis det er slik, da VET vi når vi er gravide liksom [emoji14]

Neeei ikke gråt enda. Jeg testet blenda 8 dpo, men fikk strek 11 dpo. Så det er håp helt til tr kommer[emoji2]
 
Æsj! Mannen er ikke hjemme nå. Men er det som det ligger ett ekstra lag med vått inntil øyet nede med våtlinjen? Det så litt "ekstra" vått ut der [emoji28]

Haha så rart! Litt kult hvis det er slik, da VET vi når vi er gravide liksom [emoji14]

Neeei ikke gråt enda. Jeg testet blenda 8 dpo, men fikk strek 11 dpo. Så det er håp helt til tr kommer[emoji2]

Takk. Ja, det er håp. Huff, er bare utrolig sliten.
I stad luktet det tåfis av sambo (han hadde nettopp dusjet) og da vi kom hjem i dag luktet det så sterkt hund i hele leiligheta vår, men det var kun jeg som kjente lukta. Så kanskje :D

Ja! Det er akkurat sånn! Ved våtkanten på øyet. Skal se ut som at det er litt "for" vått der uten at det ser ut som om du har tårer liksom.
Nå fikk jeg iallefall trua på at det er noe hos deg!! :)

Ja, kult om man kunne vite med en gang :D

Har du noen andre symptomer da? :)
 
Når jeg tenker tilbake var det faktisk mitt første symptom.. husker jeg sendte melding å spurte mamma om det var normalt å være støl i magen over lenger tid [emoji28]
 
Jeg husker jeg var det i starten når jeg gikk gravid...

Men jeg har også kjent det nå i en og annen syklus uten at jeg har vært gravid... [emoji848]
 
Takk. Ja, det er håp. Huff, er bare utrolig sliten.
I stad luktet det tåfis av sambo (han hadde nettopp dusjet) og da vi kom hjem i dag luktet det så sterkt hund i hele leiligheta vår, men det var kun jeg som kjente lukta. Så kanskje :D

Ja! Det er akkurat sånn! Ved våtkanten på øyet. Skal se ut som at det er litt "for" vått der uten at det ser ut som om du har tårer liksom.
Nå fikk jeg iallefall trua på at det er noe hos deg!! :)

Ja, kult om man kunne vite med en gang :D

Har du noen andre symptomer da? :)

Oi oi, bedre luktesans! :D du har jo en del lovende tegn da, som du ellers ikke har før ikm:)

Wææ!! Jeg ser det våte særlig på venstre øye, men nå vet jeg ikke hvordan øynene mine er til normalt da hehe

Jaaa jeg har mange!! Før jeg var på ul så hadde jeg skikkelig følelse av at jeg var gravid, slik jeg hadde sist. Men etter ul så er jeg bare forvirret :/
Jeg er oppblåst, stooore pupper, trøtt morgen og kveld, sist uke drømte jeg masse rart, såret på nesen ser jeg som et veldig tydelig tegn! Mye murringer og stikk i magen. Støl og øm, liker ikke bukser som strammer rundt magen. Kviser, humørsvingninger (!!) tisser ofte, alltid holsulten men ingenting frister:(
Vims, er det et tegn? Jeg er syyykt vimsete for tiden

Jeg skjønner ikke hva som skjer, i følge jordmor så kan plommesekken vises på ul fra uke 4-5. Men da burde jo testene slått ut på et tidspunkt! Blir gal av dette!
Følelsen min av å være gravid stemte iallfall da, nå gjenstår det å se om jeg fremdeles er gravid. Gleder meg til å få svar på blodprøven!!

Hvilken tegn har du? :D
 
Jeg husker jeg var det i starten når jeg gikk gravid...

Men jeg har også kjent det nå i en og annen syklus uten at jeg har vært gravid... [emoji848]

Nå blir det veldig spennende å se :) håper jeg får svar på blodprøven på mandag
 
Jeg hadde 3 negative tester så tenkte at jeg ikke var gravid men så måtte jeg en tur på legevakta å da tok han en urinprøve som var positiv [emoji85]

Så rart du fikk negative hjemme. Men godt du fikk positiv hos legen da :) jeg har tatt blodprøve, håper jeg får svar på mandag:)
 
Så rart du fikk negative hjemme. Men godt du fikk positiv hos legen da :) jeg har tatt blodprøve, håper jeg får svar på mandag:)

Stussa på det selv, men siden jeg akkurat hadde begynt i ny jobb osv så tenkte jeg at mensen uteble på grunn av stress osv, så tenkte egentlig ikke noe mer på der før legen sa at testen var positiv på legevakta [emoji28]
 
Back
Topp