Øm setemuskelatur

Cookies

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
jeg har de siste 2-3 dagene blitt veldig øm i setemuskelaturen. Det stråler ikke nedover i beina men det er ubehagelig å sitte. Er 7+0 i morgen, kan det være bekkenlåsning? Noen som har vært borti dette el har noen gode forslag på hva jeg kan gjøre for at det skal bli bedre?
 
Har ikke akkurat samme som du, men kjenner at jeg er øm/støl ganske langt opp på yttersiden av lårene...
 
Har ikke akkurat samme som du, men kjenner at jeg er øm/støl ganske langt opp på yttersiden av lårene...
Jeg hørte behandlingssted i dag og de mente det er typisk gravid plager som blir utløst av hormoner. Kommer fra leddbånd i bekkenet. Kan kanskje være årsaken til dine plager og?
 
Jeg hørte behandlingssted i dag og de mente det er typisk gravid plager som blir utløst av hormoner. Kommer fra leddbånd i bekkenet. Kan kanskje være årsaken til dine plager og?
Ja, kanskje det :happy: Plages heldigvis ikke så mye av det. Hva med deg, får du noe hjelp?
 
Ja, kanskje det :happy: Plages heldigvis ikke så mye av det. Hva med deg, får du noe hjelp?
Jeg har gått en del i dag og det har hjulpet. Ser det an litt utover uka! Skal på TUL på fredag så har ikke lyst til å gjøre noe før jeg ser alt er ok :)
 
Back
Topp