Øm pupp

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Den ene puppen min er øm [emoji23] Kanskje tidvis den andre også, et hint av ømhet. Hva kommer dette av da? Kjenner det mest når jeg tar av meg bhen.

Er ikke gravid og har ikke ammet på ett år. Tok test på tirsdag og onsdag som var 100% negativ. Mensen nærmer seg vet jeg, ca en måned siden sist, men har aldri fått slike forvarsler. Har kun litt menssmerter etter jeg har begynt å blø.

Skal ta flere tester [emoji23]

Noen som har opplevd det samme?
 
Den ene puppen min er øm [emoji23] Kanskje tidvis den andre også, et hint av ømhet. Hva kommer dette av da? Kjenner det mest når jeg tar av meg bhen.

Er ikke gravid og har ikke ammet på ett år. Tok test på tirsdag og onsdag som var 100% negativ. Mensen nærmer seg vet jeg, ca en måned siden sist, men har aldri fått slike forvarsler. Har kun litt menssmerter etter jeg har begynt å blø.

Skal ta flere tester [emoji23]

Noen som har opplevd det samme?

Hatt fått ømme pupper litt før mensen før :) ikke hver gang
 
Tenker det må være mensen. Var litt rosa på papiret for litt siden, men syns det er rart å få ømme pupper ved mensen nå plutselig. :p

Kanskje kroppen din bare har bestemt seg for at du skal få ømme pupper [emoji23] er ihvertfall glad for at det ikke skjer hver gang her. Er ikke noe godt med ømme pupper!
 
Kan være hormonelt og... er du usikker anbefaler jeg at du oppsøker lege❤️
 
Jeg fikk plutselig veldig ømme pupper, de var faktisk ganske vonde. Sluttet på p-sprøyta, nå er ømheten helt borte. Så for meg var det hormonelt.
 
Takk for svar, dere. Det var definitivt mensen som ble varslet om. :p blir ikke akkurat happy om jeg skal ha ømme pupper før mensen. Det har jeg kun når jeg er gravid eller har brystspreng, så det er ikke så deilig å ha hver måned. :p
 
Back
Topp