Øm og vond mage

sussi86

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Vet ikke helt åssen jeg skal forklare det men jeg gjør et forsøk.. :)
Jeg har skikkelig vondt i magen, eller på magen hvis jeg skal kalle det det. Akkurat som om jegikke har mer plass å hver eneste bevegelse snuppa i magen gjør så får jeg skikkelig vondt!!! Er det noen andre som har det slik?
Hadde det ikke slik med storesøster!

Termin 16 Juli

Jeg føler jeg har slått meg litt, , er d noe son?

Liksom fått en runde juling. . Men er bare lille som banker meg innenfra.. skikkelig øm... når han strekker seg føler jeg at jeg skal slå sprekker.. Er ikke mer plass å gå på...:confused:

venter en prins 6juli

Jeg føler jeg har slått meg litt, , er d noe son?

Liksom fått en runde juling. . Men er bare lille som banker meg innenfra.. skikkelig øm... når han strekker seg føler jeg at jeg skal slå sprekker.. Er ikke mer plass å gå på...:confused:

venter en prins 6juli

Ja det er nesten litt som du forklarer ja. Fy flate så vondt det er til tider..nesten som du har lyst å trekke inn magen av og til men neeeei det går jo ikke heller! Må få ut denne ungen snart altså.. Hehe.. Blir gal men jeg har jo 20 dager til termin, demotiverende å tenke på! ;) hehe

Termin 16 Juli

Det kan av og til være litt vondt når hun beveger seg.
Vet ikke om hun kommer borti noen nerver, eller ømme punkter?
Også føler jeg ubehag når jeg skal bøye meg ned, da kan det stikke litt til. Så det å ta på sokker osv. er nesten håpløst for tiden! :p
Bortsett fra det, har jeg ikke vondt i magen, men føler meg sprekkeferdig til tider!

Håper du vil føle deg bedre etterhvert da. Og nå er det jo ikke så lenge til magen forsvinner heller! :-)

Back
Topp