Øm nederst i ryggen og rompa!

Bruker187cat

Forelsket i forumet
Noen andre f.eks studenter som blir veldig øm nederst i ryggen og nedover rompa etter en dag på skolen?
Helt ødelagt etter 4 timer på stol!
Prøver å opp å gå litt i pausene da :p men kjennes på kveldene..

Ellers er det jo nydelig vær ute i dag så håper det løsner opp litt med en tur senere :)

Ha en god dag folkens ;)
 
Ja, men kjente det spesielt med førstemann husker jeg. Etter fødselen kunne det ofte låse seg når jeg satt. Sliter noen ganger med det enda og mamma mener at jeg egentlig burde gått til fysio/kiropraktor etter første fødsel. Men det har blitt bedre med tiden. Men kjenner det forverrer seg når jeg er gravid. Viktig med bevegelse ja ;) Det er i halebeinet jeg kjenner det er ømt/murrer.
 
Kjenner bekkenet mye bedre etter å ha sitti mye ja :( Jeg har begynt å stå en del i timene, eller stå halveis oppreist bøyd over pulten. Varierer så mye jeg kan.. Vi er en liten klasse da ;)
 
Ja kjenner det igjen nå, stivner til å blir vondt å "sette seg ned" pga ømheten nederst i ryggen og rompa.. Sånn snikende vag smerte.. Ikke så ikke altså..
Får vel reise meg litt jeg også i timen, vi er 30 stk da, kan kanskje se litt dumt ut :p meeen helsa først ;)
Noen som har erfaring med at svømming kanskje mykner opp litt? :)
 
Vet ikke, men håper det! Skal starte med gravidsvømming så fort som mulig :)
 
vera me meg å svømma! :D har du hørt någe mer om svømme-tilbudet i kommunen forresten? :p
 
Det hadde jeg når jeg gikk med gutten. Hadde ofte vondt i rompa når jeg satt :/ håper jeg ikke får det igjen :)
 
vera me meg å svømma! :D har du hørt någe mer om svømme-tilbudet i kommunen forresten? :p

De har ikke noe her i kommunen :( men stod om andre steder det gikk ann å ta seg en svømmerur ;) men alla tjensvoll og utover der.. Det va litt dumt syns eg.. Og hallen åpne jo ikkje før i august vettu, pusse ann opp..
 
ahh.. kjiiibe!! :/ men eg vett di har sånn varmt basseng i sentrum ein plass, for farmor går der å svømme..:p trodde kanskje me fekk brukt d.. d syns eg virkeligt me sko ha fått..! :)
 
Jeg er også student og skjønner godt hva du mener! Vondt i bekken på kvelden spesielt, og knær..
 
Back
Topp