Øm nederst i magen

Cookies

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg er straks 10 uker og har siste par dagene vært stinn og øm helt nede ved skambenet. Litt støl følelse nesten. Kan nevne at jeg også har fått litt treg mage. Noen som kjenner igjen dette?

Om jeg strekker meg, skal ta ned noe fra en høyde eller slikt så strekker det goodt nederst i magen ja. Ellers har jeg fått tilbake stikkingene jeg hadde mye av i uke 4 og 5, så det kan sikkert være litt av det samme. Og treg mage, herremin. Helt ute å kjøre om dagen :nailbiting: Spent på hvordan det blir når magen vokser skikkelig til, nå er det jo minibaby,men stor livmor som lager trøbbel :booty

Har det også sånn! Tok en cobra-strekk i går, og kjente det godt nederst i magen da. Vanligvis kjenner jeg ingenting når jeg tar den.

Samme her, ble verre for ett par dager siden, er 11+2 i dag.

Samme her, ble verre for ett par dager siden, er 11+2 i dag.[/QUOTe
Om jeg strekker meg, skal ta ned noe fra en høyde eller slikt så strekker det goodt nederst i magen ja. Ellers har jeg fått tilbake stikkingene jeg hadde mye av i uke 4 og 5, så det kan sikkert være litt av det samme. Og treg mage, herremin. Helt ute å kjøre om dagen :nailbiting: Spent på hvordan det blir når magen vokser skikkelig til, nå er det jo minibaby,men stor livmor som lager trøbbel :booty
ja jeg kjenner det godt i hele magen når jeg strekker meg jeg og. Og føler jeg har spist dobbelt julemiddag nå. Får kjøpe biola og sviskejuice i morgen :)

Det er vel det som kalles ligamentsmerter.
Jeg får det når jeg reiser meg fra stolen på jobb, typisk! Har lært meg en teknikk der jeg reiser meg i halvt krøket stilling og retter opp hofte/bekkenet sakte! Høres litt rart ut, men tror ikke noe bemerker det.. Det stikker i hvert fall såpass mye at jeg må krøke meg sammen igjen om jeg trigger smertene - så det hadde de nok lagt mer merke til :dance018

Back
Topp