Øm nederst i magen. Uke 17.

Sitrus95

Andre møte med forumet
Hei. Er i uke 17+6 nå. Og har en stund hatt bekkenløsning. Men nå har jeg begynt å bli øm nederst i magen. Bare når jeg beveger meg kjenner jeg dette. Prøvd å få time hos jordmor men hu er på ferie.
Så lurte på har dette noe med bekkenløsning å gjøre? Husker ikke om det var sånn med førstemann. Blir litt bekymra. Håper noen har noe svar på dette.

Kan det være at du overkompenserer når du beveger deg, sånn at du blir støl?

Kan det være kynnere?
Jeg var veldig øm og støl av og på uke 16-18/19 :) Kommer fortsatt, men merker det spesielt etter dagene jeg er på jobb og har vært mye i fysisk aktivitet.

Hei. Er i uke 17+6 nå. Og har en stund hatt bekkenløsning. Men nå har jeg begynt å bli øm nederst i magen. Bare når jeg beveger meg kjenner jeg dette. Prøvd å få time hos jordmor men hu er på ferie.
Så lurte på har dette noe med bekkenløsning å gjøre? Husker ikke om det var sånn med førstemann. Blir litt bekymra. Håper noen har noe svar på dette.
Jeg får symfysesmerter dersom jeg gjør for mye, men har primært bekkenleddsmerter i iliosakralleddene (altså bak), men det er jo ikke magesmerter… men om jordmor er på ferie, kanskje du kunne snakka med legen din eller fysioterapeut/manuellterapeut om det?

Back
Topp