Øm nedentil

Søskendrøm

Andre møte med forumet
Er i uke 35, og veldig øm nedentil.. vondt hele tiden, og har hovnet opp.. Noen som har vært borti det samme? Er det vanlig nå i slutten evt noen tips for å lindre?

Kan være nedpress som gjør det? Men om det er veldig ubehagelig/ bekymrer deg så ta en telefon til jordmor og spør:)

Er i uke 35, og veldig øm nedentil.. vondt hele tiden, og har hovnet opp.. Noen som har vært borti det samme? Er det vanlig nå i slutten evt noen tips for å lindre?

jepp men jeg er uke 21 , er helt normalt.

ligg med beina opp så mye du kan , da avlaster du og hjelper blodsirkulasjonen.

Slimhinnene i underlivet forandrer seg
Faktisk endrer alle slimhinnene i kroppen seg (både i munnen, nesen og i underlivet.) Som gravid øker også blodmengden i kroppen din, slik at det blir mer blod i hele kretsløpet – også i slimhinnene.
) Det oppleves typisk som om du er mer hoven og fyldig i underlivet.

Ja, har det på samme måte.. Er i uke 37 nå, men har hatt det slik helt siden uke 15 ca... Har desverre ikke så mange råd annet enn å sitte evt ligge, det har hjulpet for min del. Hvis jeg går mye blir det ofte verre og mer ubehagelig..

Back
Topp