Øm nedentil

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Føler meg øm i høna, som om det værker en smule.. som om vi har hatt oss til så bare det noe vi ikke har... Er ikke fysisk hoven nedentil bare kjennes sånn ut... Andre?
 
Jepp, får det innimellom. Har hørt det kan ha sammenheng med bekkenløsning og det har jeg.
Veldig frustrerende :p
 
Jepp, får det innimellom. Har hørt det kan ha sammenheng med bekkenløsning og det har jeg.
Veldig frustrerende :p

Kjenner det bedre når jeg står og fullt så mye når jeg setter meg ned.. Samme med deg også?
 
Det kan være sånn begynnende nedpress?

Har du hatt barn før? Evt. tette?

Her var det grusomt med nr 2...
 
Jeg kjenner det når jeg står eller går.
Nedpress? Hva er det? For det føles ut som om det presser, og man blir helt "sliten" i musklene rundt åpningen :p
 
Ja, 20 stk t ganger om dagen hver dag, holder 5 sek hver gang. :) Fikk beskjed av gyn at jeg gjør øvelsene rikitg også.
 
wow, ikke verst! ;)
kan jo komme av bekkenet eventuelt. Da kan det være slike stikkinger i underlivet og man kan føle seg veldig øm. Veldig ubehagelig!
 
Knipeøvelser kan hjelpe, takk for tips :)
Husker jeg hadde nedpress siste uken me forrige mann den siste uken, da stakk det og pressa nedover som bare det...
Nå er det mer som ømhet rett innforbi høneåpningen og i selve høna :p hehe... Husker jeg gjerne pleide ha det sånn første og andre dag når tante rød kom... Har hatt det sånn ett par uker nå, ikke hver dag... Men ja vi er jo slappere i musklaturen når vi er gravide så hjelper kanskje med knippe øvelser :)
 
Back
Topp