Øm når jeg trykker på magen

M-40436293

Andre møte med forumet
Hei!

Førstegangs her, så har null peiling på hvordan det føles å være gravid. Når jeg trykker nederst på magen (under navelen) kjenner jeg at det er litt hardere, regner med at dette er baby. Men, det er også litt ømt å trykke. Er dette normalt, eller har noen andre opplevd det?:) Er 13+5 idag.

Opplevde det med nummer 2, og nå med nummer 3. Aldri funnet ut hvorfor. Men for meg er det til tider smertefult.og sambo kan knapt legge hånden over magen min uten smerter. Teorien min er voksesmerter i livmoren. Og håper det er det for deg også

Den kulen, er livmoren du kjenner ❤ og inni der ligger babyen, godt beskyttet.
Magen kan være litt øm, husker det fra sist også. Hvis jeg lente meg over kjøkkenbordet og kanten klemte på magen f eks. Så føltes det ubehagelig. Det er normalt.
Har det slik nå også, at det er ømt

jeg blir øm hvis jeg har hatt trenge bukser på. Kan huske jeg var litt øm forrige gang også, men dag tror jeg det bare var i forbindelse med at magen vokste rett og slett.

Jeg blir også det. På tidlig ul holdt de på en time med den proben på magen min og klemte og styrte, ble så ømt etterhvert. Antar at det er fordi ting tøyes, bøyes og strekkes der inne. :hilarious:
Er ømt om jeg trykker på magen eller har stramme klær også.

Jeg blir også det. På tidlig ul holdt de på en time med den proben på magen min og klemte og styrte, ble så ømt etterhvert. Antar at det er fordi ting tøyes, bøyes og strekkes der inne. :hilarious:
Er ømt om jeg trykker på magen eller har stramme klær også.
Jeg var også inne en time hvor de ristet og trykte. Jeg fikk blåmerke av det men gikk over. Nå føles det også kanskje litt ømt fordi magen begynner og kjennes strammere ut og det som var en litt rund myk mage er nå stram og snart større (14 uker nå)

Jeg var også inne en time hvor de ristet og trykte. Jeg fikk blåmerke av det men gikk over. Nå føles det også kanskje litt ømt fordi magen begynner og kjennes strammere ut og det som var en litt rund myk mage er nå stram og snart større (14 uker nå)
Såpass ja, da har de vært litt hardhendte :smiley-ashamed004
Jeg er snart 15 uker nå, er liksom de to-tre siste ukene hvor det har vært ømt. Tror det er normalt. :happy:

Såpass ja, da har de vært litt hardhendte :smiley-ashamed004
Jeg er snart 15 uker nå, er liksom de to-tre siste ukene hvor det har vært ømt. Tror det er normalt. :happy:
Ja, de prøvde veldig lenge med å prøve å få den til å snu seg for de slet litt med noen mål. På et tidspunkt måtte jeg opp på benken og riste hele meg, men det funket ikke

Back
Topp