Øm mage

kvbaby

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Fler som sliter med øm mage? Gutten min har blitt så stor at det gjør rett og slett vondt noen ganger når han presser seg utover. Er sånn at jeg må presse han tilbake for det er så ubehagelig. Har veldig rund mage (puppbord) og føles ofte ut som ribbeina står i spenn. At noen prøver å utvide de. Skikkelig smertefullt. Er også mye øm øverst på magen og rundt den utrolig store utover navlen jeg har fått :p er bare i uke 32, så har jo en del uker igjen. Bare føler at det ikke går an å bli større nå. Er det noen andre som har noen av de samme problemene?
 
Her har lille ligget i seteleie en del uker nå og i går så flyttet hun på seg. Usikker på om hun nå er i tverrleie eller har snudd seg nesten helt. Skal til jordmor om 1 uke i dag og håper hun er i hodeleie til da...

Etter hun snudde seg nå så synes jeg alt er ubehagelig - enten jeg sitter, går eller ligger så er det ubehagelig rundt magen... Håper jeg vender meg til det fort!

I tillegg har jeg vært på jobb de to siste dagene (stillesittende kontorjobb) og føler jeg sliter med "underlivet" - i går føltes det som jeg gikk med en badeball mellom bena... I dag mer som håndball... Er det lov å håpe på ping-pong-ball i morgen da? :p

8 uker til termin på fredag! Måtte tida gå fort!!!
 
Her har lille ligget i seteleie en del uker nå og i går så flyttet hun på seg. Usikker på om hun nå er i tverrleie eller har snudd seg nesten helt. Skal til jordmor om 1 uke i dag og håper hun er i hodeleie til da...

Etter hun snudde seg nå så synes jeg alt er ubehagelig - enten jeg sitter, går eller ligger så er det ubehagelig rundt magen... Håper jeg vender meg til det fort!

I tillegg har jeg vært på jobb de to siste dagene (stillesittende kontorjobb) og føler jeg sliter med "underlivet" - i går føltes det som jeg gikk med en badeball mellom bena... I dag mer som håndball... Er det lov å håpe på ping-pong-ball i morgen da? :p

8 uker til termin på fredag! Måtte tida gå fort!!!

Mulig det er det som har skjedd her også, at han har snudd seg :)

Uff, det høres ikke noe godt ut å gå med en "ball" mellom bena. Har ikke den følelsen hvertfall :p

Håper tiden går fort frem til fødsel nå. Har så lite ork og mistrives så utrolig med kroppen min. Vil nesten ikke ut å treffe folk, og føler jeg ikke har noe å ha på meg. Blir som oftes det samme hele tiden. Har gått opp mye i vekt! Så er klar for å bli ferdig med graviditeten og starte hardtrening igjen. Er i utgangspunktet vandt til å trene 4-6 ganger i uken, men har ikke trent nå siden mars. Så det går en del på psyken min også :s
 
Et svangerskap gjør noe med en ja - spesielt trivselsvis på slutten av svangerskapet ;)

Trivdes mye bedre sist!! - til tross for totalt 22 kilo i pluss. Nå er jeg så langt 4 kilo i minus. (Mye høyere bmi ved dette svangerskapet enn sist så vekten går på/av på helt annet vis). Var vel 107 fullgått sist (lite vann i kroppen) og er PR i dag 116 og føler jeg er full av vann (kommet siste uka).

Kunne mye heller tenkt meg å være hjemme enn på jobb akkurat nå :/

Er forferdelig varmt her og stillesittende jobb så bena er som tømmerstokker! Å gå gjør at det blir bedre så skulle ønske jeg "slapp" å sitte her om dagene nå og heller kunne vært ute å gå tur og nyte tilværelsen enn å bli klumpete og svett her inne.

For ikke å glemme - ballen mellom bena føles også "mindre" når jeg kan bevege meg fritt og slipper å sitte stille som det her...
Også har vi magen da - kjører opp og ned pulten min mange ganger om dagen alt etter hvordan baby ligger

#dagenssyteinnlegg/utblåsning
 
Back
Topp