Øm mage... (Hysterisk igjen da sjø :p)

K

Koffert

Guest
Er det vanlig og nesten konstant være øm i magen. Jeg merker en svak smerte i magen hele tiden (nesten).. Tenkte at det er fordi det er mye som skjer inni der nå... Men blir litt nervøs.. Er veldig redd for exu... Kjenner meg fin ellers, nesten ingen symptomer da :p ikke kvalm eller noe.. Jeg har litt ømme pupper, de er dog "fyldigere", tunge og varme og har endret litt form.. Jeg har kviser... Og jeg har først nå begynt å tisse mer (våknet andre natt på rad nå fordi jeg måtte tisse, DET har ALDRI skjedd før!!!) jeg har veldig lyst på kaffe og snus, men har droppet snusen siden positiv test og drikker kun en kopp kaffe dagen., jeg har jo hørt at man får avsmak på ting som ikke er bra for en under graviditet... Ikke så veldig her i gården da :p her går det på ren viljestyrke!! :p

Men tilbake til magen, noen andre som merker "reindrift" i magen til enhver tid?? Er det normalt? Eller red et tegn på noe dumt? Nevnte det til legen, men han sa det var vanlig å kjenne stikkinger.. Det er liksom ikke stikkinger heller, for de kommer av og til,,,


Edit: hahahahahsha reindrift!!! Det skulle stå erindring :p jeg ler meg ihjel, hadde vel merket det godt om det var reindrift i magen :p
 
Heeeelt vanlig. Menssmerter, mensmurringer, kramper, strekk og tøy og stikk. Alt er vanlig. Har alt sammen her i ett kjør, og hadde det sist også :)
 
Det var godt å høre.. Er ganske tøft å være gravid første gang skjønner jeg, vet jo ingenting :p hahaha kommer sikkert til å stille maaaaange dumme spm i mnd framover :p
 
Jeg spurte legen om det når jeg var der :) helt ok så lenge man ikke får vondt. Jeg har selv litt økt risiko for ex.u og kjenner etter hver minste ting. Har imidlertid slått meg til ro med at det er mindre sansynlig siden det stikker på begge sidene og ikke bare den ene :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det exu så kjenner du det, tro meg ;) jeg har vært gjennom 2 exu :(
Merket det rundt uke 6. Og legen sa det kjennes ut som rieer..
Eller samme vondten.


Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp