Øm livmor

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Noen flere som er øm i livmorområdet? Er litt vondt i ryggen også, og veldig mye ubehag i livmorområdet, ikke direkte vondt, men ganske ubehagelig.. Snart 4 uker siden fødsel.. Er det vanlig ?
 
Jeg har også det. Noen dager er det så ille at jeg sliter med å komme meg opp fra senga og sofaen, både når jeg sitter og når jeg ligger. Aner ikke om det er vanlig, var ikke sånn sist...
 
Jeg får vondt om jeg gjør for mye.. :( Tror jeg presser meg til og gjøre mer en det kroppen egentlig orker. :O
 
Hmm okei, kjipt å si, men godt det ikke bare er meg.. Har hatt litt hodepine også, vondt i ryggen og får ikke i meg noe særlig mat. (Tenker rett og slett ikke på å spise) lurer på å skaffe meg en legetime til uka, om det ikke blir bedere.. Skal til legen for noe annet da, så spør nok Om dette samtidig :)
 
Hmm okei, kjipt å si, men godt det ikke bare er meg.. Har hatt litt hodepine også, vondt i ryggen og får ikke i meg noe særlig mat. (Tenker rett og slett ikke på å spise) lurer på å skaffe meg en legetime til uka, om det ikke blir bedere.. Skal til legen for noe annet da, så spør nok Om dette samtidig :)
Åh, det er sånn jeg har gått siden fødsel! Hadde CRP på rundt 50, men den forandret seg jo aldri, så det endte med "ta Paracet og ring om det ikke går over". Først var legen skikkelig sånn "CRP er lav, men det er jo noe som gir utslaget, jeg slipper deg ikke før vi finner ut av det". Men så gav han visst opp :p
 
Ja sånn er mi og, mye vondt i magen men kommer og går litt så holder ut..
 
Back
Topp