Øm kul i armhulen

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Oppdaget en øm liten kul i armhulen i natt, tenker at det er en hoven lymfekjertel? Lillemor er forkjøla og går da utifra at kroppen min muligens prøver å bekjempe bakterier/virus? Logisk det vel?? (spør hun som skal ta sykdomslæreeksamen i morra).. Jeg har vel stressa på meg en av diagnosene jeg bør kunne[8D] hehe

Njæ, som en stor ert?

Jo takk!!! Trenger!!! Huff har gitt opp å lese.. det som sitter det sitter.. kan forhåpentligvis mer enn jeg føler!

Jeg skal straks legge meg... ut i bilen... orker ikke sove inne og bli vekt ofte.. det fungerer ikke så da håper jeg får sove bedre i bilen i mangel på noe bedre[8D]

Huff kjedelig, men lykke til i morgen [:D]

Takk[:)]

jeg vet at legene sjekker jo under armhulene når man har noe klump i brystet,så kan godt være at du har det ja..

masse lykke til i dag!!![:D][:D]

Takk!! nå er det bare å vente på sensur![8D] Jeg "sov" i bilen i 3 timer.. før jeg ble beordna inn til en skrikerunge.. sov vel tre timer før eksamen.. jadda.. men nå er denne dagen snart over[;)]

He he ja det syns jeg.. Vanskelig å få fred på natta gitt.. Vi trenger større plass, så kan jeg legge meg på eget rom!! åh det hadde vært herlig det[:)]!

Jeg sliter m å sove uansett hvor trøtt jeg er, mens sambo sovner sittende når han f.eks mater hun...

Teste ørepropper? fungerer det greit?

Back
Topp