Øm klitoris etter fødsel?

R.T.

Forelsket i forumet
Noen andre som opplever dette? Er spesielt når jeg reiser meg eller rett etter jeg har reist meg... Er nå to uker siden fødsel... Håper det går tilbake til normalt snart, ser ikke for meg at jeg noen gang kan nyte sex igjen hvis det ikke gjør det...
 
Jeg hadde det de 2 første ukene etter fødselen...
Men merka det mest etter jeg hadde vært på do å tissa... 
Det går over :) Nå merker jeg ikke noe mer til det :)
 
Meinar å hugse at heile området der nede var ganske ømt etter fødsel. Ømheita gav seg etter kvart, men ei tid(første månadane trur eg) etter var det heile ekstra følsomt (hehe, skulle ikkje mykje til å få orgasme då nei:P).
Det går seg til, men det gir litt utfordingar i starten. Hjelper kanskje med kald eller varm klut på det mest ømme området. Ømheita kjem jo av at underlivet får nokså hard medfart, og kanskje er litt hovent. Treng ikkje hovne mykje opp før ein verkeleg kjenner det.
Håpar det forsvinn snart:)
 
Ja, har jo vært verre i hele området, men det har gidd seg nå når hevelsen er gått ned og sting er grodd. Ikke mye vondt lenger nå. Derfor jeg er litt redd dette er varig, siden jeg fortsatt har vondt i den, mens det er gått over alle andre steder rundt... Men det tar vel kanskje bare lirer ekstra tid siden det er så mye nerver der?
 
Back
Topp