Øm i/rundt livmor/bekken området

Babyfisimagen

Blir kjent med forumet
Er det flere som har det sånn?

Lille er nå 7 uker og jeg har fremdeles problemer med å f.eks sitte på gulvet i mer enn 5-10min og leke med storebror, eller harde trebenker over lengre tid. Det er også fremdeles vondt i hele dette området (innvendig) hvis jeg går turer i "vanlig" gange tempo... Alt annet en rusling er liksom ømt etterhvert...
 
Kjenner meg att. Lillesøster er 2,5 mnd og eg slit meir og meir med å leike på golvet med storebror :( turer går bedre, men eg kjenner det i bekken/underliv. Knipeøvelser hjelper for at det ikkje føles som om at noko dett ut der nede ;) husker ikkje kor lenge eg sleit med symfyse/bekken sist, men kortere enn dette hvertfall.
 
Huff.. Kanskje det bare er tegn på at vi begynner å bli eldre og ikke er like spreke lengre...? (Iallefall jeg, som nærmer meg 40!) :dead::bored::joyful:
 
Huff.. Kanskje det bare er tegn på at vi begynner å bli eldre og ikke er like spreke lengre...? (Iallefall jeg, som nærmer meg 40!) :dead::bored::joyful:
At jeg òg snart er 40 er det vanskelig å gjøre noe med, men jeg håper jeg kan få til noen vesentlige forbedringer innen kategori «sprek»:dead::D
 
Back
Topp