Øm i magen?

Angelicka

Forumet er livet
Hvor lenge var dere øm i magen etter uttak? Jeg lurer på når ømheten forsvinner, og jeg kan gå over til å lete etter gravid-symptomer i stedet[8D]

Etter mitt første uttak så var jeg om i 2 uker, var ganske hoven inni der. På mitt andre forsøk var det kun den første dagen så gikk det over, er nok ganske forskjellig

Eg var berre øm dagen etter eg. Men eg tok ikkje ut så mange egg som du. Håpar det går vekk snart[:)]

Drive å leite etter symptom eg og, men finner ingen. Er så rart at da kanskje skjer ting der inne no[;)]

første gang var eg ømm LENGE[&:]

denne gangen var det ikke så lenge, en uke to[:)]

Hehehe, jeg går som en 90 år gammel dame, og har vondt når jeg skal opp og ned av stoler osv. Ikke akkurat herlig[8D] Så er jeg syyykt oppblåst! Og sover masse[;)] Så tror det har tatt litt på dette her. Har sovet nesten 20 timer på to dager jeg! Hihihi[:D]
Ja, og så er puppene suuuuperømme etter de hormonsprøytene! Kan jo ikke ha vannstrålene fra dusjen mot de en gang før det gjør vondt[8D] Mannen er oppgitt for han får ikke tafse på de[8D][8D][8D][:D]

Hadde bare vondt samme dagen jeg[8|] Utenom på 1. forsøket da jeg ble litt overstimulert. Men da var det oppblåsthet og kvalme jeg slet med i mange uker etter. Ikke ømhet.

Jeg var også øm ganske lenge etter uttaket. Husker ikke nøyaktig hvor lenge det varte, men tror det var nesten frem til testing.

Åååh, såpass ja. Synes det er grusomt å kjøre i humper i veien og sånn[8D]
Håper det gir seg om ikke altfor lenge da, ikke så herlig dette her akkurat..Hehehe[:D]

Back
Topp