Øm i magen

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Vet det var noen andre som nevnte dette, men husker ikke når eller hvem.
Har kjent de siste to-tre ukene at jeg blir øm i magen og spesielt der navlen er. Vondt å trykke på navlen rett og slett. Er også litt øm i buken, altså området under navlen. Som om vekten av magen blir for tung for musklene. Trodde det hadde med stress og jobb å gjøre, men det er slik når jeg er hjemme også.
Kan ikke huske noe om dette de to forrige graviditetene.
 
Jeg er konstant øm under navlen og det er kombinert med ett veldig ubehagelig press. Å gå i oppoverbakker og trapper er fælt fordi det gjør så vondt og nå sitter jeg her ettee ultralyd og føler meg mørbanket :dead:
 
Kan det ha noe med hvordan babyen ligger? Jeg har dritvondt på et spesielt punkt på magen og der ligger hun med hodet og trykker liksom ut og har gjort det lenge. Håper inderlig hun snur seg snart :p
Vet ikke om det er tilfelle hos dere da, men kanskje? <3
 
Jeg hadde en tråd om dette på skjult for en stund tilbake. Hadde en periode med konstant blåmerke-følelse på magen til vensre for navlen. Jeg vet ikke hva det var som gjorde det, men det har i alle fall gått over nå :) Skulle faktisk spørre jordmor om det på forrige kontroll men så glemte jeg det helt siden det jo ikke er der lenger. Jeg tror jeg hadde det sånn i 2-3 uker før det gikk seg til.
 
Her har det kommet og gått, men roet seg nå. Bare litt øm nå og da. Har lurt på om det har vært pga stress eller jobb, men nå er det blitt en stund siden jeg sluttet å jobbe. Klarer ikke se noen forbindelse.
 
Back
Topp