Øm i magen?

Anleggsfrue

Betatt av forumet
Junilykke2018
Flere som er øm i magen? Nesten så det er litt vondt, og svææært tungt... er det normalt?

Hvor normalt/vanlig det er vet jeg ikke, men magen kjennes til tider helt mørbanka ut. Jeg har ei fryktelig aktiv (og sterk) frøken i magen, så gjør absolutt vondt både titt og ofte! :shifty:

Er til tider øm ja, spesielt på kvelden. Varierer litt fra dag til dag, i helga var det spesielt ille.

Her har jeg fått innvendig blåmerke av frøkna... er et lite punkt ovenfor navelen til venstre som gjør skikkelig vondt når jeg stryker over der :inpain:

Er temmelig øm i magen sjøl, også er de akkurat som alle organene er helt mørbanka, så er uggen og kvalm og rar i magen, mista lysten på mat, og gjør vondt å måtte på do... skal bli godt å få mageregionen for meg selv igjen...

Ja... kjempe øm der magesekken ligger. Tror han sparker der.. nesten så jeg kontakter noen for er kjempe vondt..

Ekstremt ømt og vondt på magen/magemusklene. Spesielt nederst, men hele magen er vond å bare såvidt komme borti... som et svært blåmerke :(

Men nederst, dvs under navlen, er det vondt hele tida, spesielt når jeg reiser meg/står/går.

I tillegg har jeg symfyse-bekkenløsning

Jeg er øm på den ene siden, jordmor mente det er fordi rygge og rompa presser den veien. Litt ubehagelig å puste.

Jeg har et punkt øverst på livmoren mot høyre som er utrolig vondt noen dager, på kveldstid. Er skikkelig ømt å ta på, akkuratt som e blåmerke.. Da gjør det kjempe vondt å smøre magen, det føles som det er så strekt på innsiden at livmoren skal sprekke akkuratt der..

Back
Topp