Øm i magen

*Butterfly*

Glad i forumet
Junilykke2018
Vårspirene 2021
Jeg er veldig (!) øm langt nede i magen, det er ubehagelig ved det minste lille trykk. Var nylig hos jordmor som brukte doppler forsiktig på magen og bare det var ubehagelig. Nå gruer jeg meg skikkelig til ultralyd på fredag for sist gang jeg var til ul trykket de proben skikkelig hardt på magen :(

Noen andre som er så ømme i magen? Er det normalt? Jeg var sånn rundt uke 12 også, men så ble det bedre en periode.

16+0 i dag.

Jeg har vært veldig øm i magen, var verst fra rundt midten av uke 15 til for en ukes tid siden. Fortsatt øm nå, 18+4, men ikke like ille som jeg har vært. Er nok helt normalt, ting vokser og strekker seg og da blir det fort ømt. :)

Jeg har vært veldig øm i magen, var verst fra rundt midten av uke 15 til for en ukes tid siden. Fortsatt øm nå, 18+4, men ikke like ille som jeg har vært. Er nok helt normalt, ting vokser og strekker seg og da blir det fort ømt. :)

Bra jeg ikke er alene[emoji28] Håper baby ligger litt bedre på fredag slik at hun slipper å trykke å rote sånn.. Er verst på tom mage merker jeg

Når ungen er liten må de "grave" litt før å få gode bilder. Når barnet blir større og tarmene trekker oppover så blir det bedre forhold for ul.

Prøv å få ligge med beine litt trukket opp mot. Da blir det ikke så stramt kanskje?

Har samme problem her pga sammensying av magemuskler. Klarer absolutt ikke å ligge på rygg. Gruer meg til de neste månendene.. Haha

Prøv å få ligge med beine litt trukket opp mot. Da blir det ikke så stramt kanskje?

Har samme problem her pga sammensying av magemuskler. Klarer absolutt ikke å ligge på rygg. Gruer meg til de neste månendene.. Haha

På ultralyden du tenkte jeg skulle ligge sånn med bena? Det beste er å ligge på siden, men det er vell ikke mulig under ul[emoji23]

Håper kanskje det blir bedre etterhvert som livmoren utvider seg og det blir bedre plass![emoji1]

På ultralyden du tenkte jeg skulle ligge sånn med bena? Det beste er å ligge på siden, men det er vell ikke mulig under ul[emoji23]

Håper kanskje det blir bedre etterhvert som livmoren utvider seg og det blir bedre plass![emoji1]

Ja tenkte i hovedsak på ultralyden. Men hey! Spør om du kan ligge litt på siden. Det viktigste er nå å få bilder og målinger=)

Back
Topp