Øm i magen

En tråd i 'Juli 2016' startet av Viogdu, 5 Mai 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Viogdu Forelsket i forumet Mailykke 2018 Julimammaer 2016

Jeg er skikkelig øm i øvre del av magen/livmoren. Har tenkt at det kanskje var av alle sparkene opp mot livmor"veggen", men ble plutselig bekymret for at det ikke er så normalt som jeg først antok. Andre som opplever det?

2. Elma5 Gift med forumet Oktoberfruene 2018 ♡Junigull 2016♡

Jeg er også det. Nevnte det for jm på tirsdag og ho sa det var vanlig å bli øm i bukhinnen eller noe sånt :)

• Liker Liker x 1
  3. Prøver90 Gift med forumet Septemberhjertene 2018 ♡Junigull 2016♡

Har det sånn på høyre siden. Vet det er der baby sparker så antar at det er derfor:)

• Liker Liker x 1
  4. Nekinna2402 Gift med forumet Julimammaer 2016

Veldig vanlig.
    Kjenner det de dagene lillegutt sparker eller presser seg oppover.

• Liker Liker x 1
  5. Mayamoren Elsker forumet Julimammaer 2016

Har akkurat det samme:) Lillegull har plassert seg helt oppunder ribbeina på ene siden. Der lager han mye trøbbel:-/ Er konstant ømt og kjennes som om ribbeina brekker når som helst!

• Liker Liker x 1
  6. *solstråla30*m/JuliSpire* Flørter med forumet

Jeg nevnte det for legen min i dag, og det var veldig normalt :)
    Mye som skjer i disse områdene nå og frem til slutten. Jeg har en baby som ligger med hode ned og rompa i ribbeina, og det presser forferdelig på hufsetufsa:hilarious: Så kjenner det blir spennende de siste 10-11 ukene nå :nailbiting::p

• Liker Liker x 1
  7. Viogdu Forelsket i forumet Mailykke 2018 Julimammaer 2016

Godt å høre at andre også har det sånn ;)

8. HP Flørter med forumet

Jeg har det også, kjennes ut som at det er rett under huden. Tenker at det kanskje er stramt i underhuden og at det dannes strekkmerker? Eller er d bare livmora?

Del denne siden