Øm i magen.

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Hvordan er dere i mage-området?
Egentlig hele svangerskapet har jeg vært øm i magen.
Jeg vil ikke si det gjør vondt, men hvis jeg presser litt inn er det ikke direkte behagelig.

Vet jo at livmor strekker seg, og alt det er vanlig, men er dere ømme hele tiden?
 
Ja, jeg er øm/har vondt nesten hele tida, og det har vært slik hele sv.skapet også. Også hvis jeg sitter eller står mye får jeg skikkelig vondt rett under ribbeina, på begge sider.. Noen som har det ? :s
 
Vet ikke om jeg skjønner helt hva du mener.. Mener du at om du presser med hendene på magen så kjennes det ømt? Kan det være livmoren du kjenner, den føles jo litt annerledes enn magen er til vanlig, om jeg kan si det sånn.. Eller er du øm overalt? Jeg har det altså ikke sånn, men om du mener når du trykker på livmoren så skjønner jeg at det føles litt annerledes på en måte :) Men vi er så forskjellige alle sammen, så.. :)
 
jeg er ikke øm i magen.. men føler noen ganger at magen blir steinhard uten at det gjør vondt eller noe da..
 
Ja, det er når jeg presser ved livmoren. Er jo den som er øm, men er jo 20 uker nå, så trodde ikke den skulle være øm hele tiden. Har jo to hunder som liker å gå på meg, og slik når vi leker etc, og da kan de ikke gå på magen for å si det sånn, hehe. Men det er jo ikke vondt så :)
 
jeg har det en del sånn jeg også, ikke hele tiden, men ofte. har jo en liten kar på 2,5 år og om han skal sitte i fanget og setter seg på magen, eller klatrer, legen eller jordmor trykker så er det ømt. legen sa det er helt normalt også så langt ut i svangerskapet.
 
Back
Topp