Øm i magen

Gjørdis

Glad i forumet
I morgen er det 7 dager siden jeg begynte på Synarela.
I går og i dag har jeg vært veldig øm/støl i magen, rundt eggstokk/livmor området. Kjennes nesten ut som de samme smertene jeg har ved eggløsning.

Hva kan det være, og er det noen av dere andre som har hatt det på denne måten?

Dette er mitt 3 forsøk, og jeg kan ikke huske at jeg hadde disse smertene de to andre gangene.

Jeg tror kroppen forandrer seg mye gjennom disse hormonene og svangerskap så ved mitt siste forsøk var alt anderledes da. Er litt usikker på om du kan ha el nå, vet jo om flere som har blitt gravide mens de går på spray, men håper det er noe helt ufarlig og at resten går som normalt. Men vedvarer dette kan du jo ringe inn og høre på sykehuset.

ORIGINAL: fano

Jeg tror kroppen forandrer seg mye gjennom disse hormonene og svangerskap så ved mitt siste forsøk var alt anderledes da. Er litt usikker på om du kan ha el nå, vet jo om flere som har blitt gravide mens de går på spray, men håper det er noe helt ufarlig og at resten går som normalt. Men vedvarer dette kan du jo ringe inn og høre på sykehuset.

Skal etter planen ha mensen nå førstkommene tirsdag, så tror ikke det er EL.
Håper bare det ikke er noe som kan utsette/ødelegge for forsøket nå.

Jeg var også sånn sist jeg gikk på sprayen, mener å huske at jeg fikk mensen ikke så lenge etter..Det var litt sånn fra og til noen dager :)

Håper det går bra![;)]

Jeg har hatt det sånn. Helt normalt i følge meg.
Det vokser der nede.

Men er du usikker, så snakk med en lege.
[:)]

Back
Topp