Øm i høyre flanke

Polying

Forumet er livet
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Siden i går har jeg vært øm og hatt vondt på høyre side. Omtrent midt mellom ribbeinsbuen og hoftekulen, sånn i høyde med navlen omtrent men heeelt ute på side Det kommer og går, og er ordentlig ubehagelig.

Noen ide om hva det kan være? Har man ligamenter der oppe også, som kan strekke på seg og bli vonde?
 
Siden i går har jeg vært øm og hatt vondt på høyre side. Omtrent midt mellom ribbeinsbuen og hoftekulen, sånn i høyde med navlen omtrent men heeelt ute på side Det kommer og går, og er ordentlig ubehagelig.

Noen ide om hva det kan være? Har man ligamenter der oppe også, som kan strekke på seg og bli vonde?
Det kan vere ein muskelstrekk og, eg fekk skikkelig muskelstrekk ein gang eg sprang etter bussen sist graviditet :) Det er jo noken skrå muskler ute på siden der som sikkert kan strekke seg når alt er litt meir i spenn enn vanlig der framme :)
 
Kanskje en strekk, kan ikke komme på noe annet det kan være. Ville gått til lege om ddt er veldig plagsomt eller ikke går over
 
Hadde det ca samme sted og jordmor sa det var ligament båndene som var ømme og viste meg et bilde. Veldig ubehagelig når det står på men gikk heldigvis over etter noen uker. Men gå til lege/fysio hvis det ikke går over og hvis det går utover søvn etc. God bedring! :)
 
Takk for råd! :)
 
Back
Topp